sabato 15 settembre 2012

Prima săptămână la Roma

Smochine smochine smochine
 Știu și eu că peste vreo 20 de ani o să călătorim dintr-o țară în alta așa cum mergem de la Brașov la București.  Sigur va fi așa pentru că lumea n-a mers niciodată înapoi, doar înainte.
Iar înainte, acum 20 de ani adică, eu nici nu visam să pot merge la Roma doar cu buletinul și cu un bilet de 100 de lei.
Probabil o sa avem cel  puțin doua case sau oricum o să ni se pară normal să căutăm locuri de muncă în altă țară, pe același job.
O să fim mai puțin nostalgici și mult mai practici.
O să ne obișnuim mai repede și o să ne plângem mai puțin.

Dar nu chiar de-acum, peste 20 de ani...acum încă e legal să ne plângem, iar eu asta fac de 4 zile încoace.
Dacă aș fi avut o conexiune internet care să zbârnâie ca cea din Ro, până acum ar fi știut tot poporul român că la Roma e frig, e vânt, casa lui Steve e prea mică, terasa e prea mare și străzile sunt prea aglomerate și prețurile sunt prea mari.

Aseară însă, după ce a plecat Steve la serviciu cînd am dat să închid obloanele am văzut un cer plin de stele și de norișori albi ca lâna și am știut că azi va fi zi cu soare. Și este.
Și când e soare parcă e mai ușor să vezi faimoasa parte pozitivă a vieții.

Deci iată cîteva puncte din lista pozitivă : casa în care tocmai m-am mutat e o casă nouă, proaspăt zugrăvită și cu bucătăria proaspăt mobilată. Are încă miros de vopsea și de lemn, meritul lui Steve care și-a sacrificat o vară ca să o facă locuibilă când ajung eu. \
Erau și flori pe masa din bucătărie !
Are o terasă de pe care se văd stelele noaptea și marea în zilele senine.
Are un balcon lung și frumos unde o să stăm mai mult decât în bucătărie pentru că iarna la Roma durează puțin iar dacă ninge e sărbătoare.
Toată casa are nevoie de mobile, de covoare, de lustre și de tablouri ca să prindă personalitate.
Steve e disponibil și de ajutor, deci... dacă nu va ieși cum vrem noi e numai și numai vina noastră.

Cu acestea fiind spuse, mă duc să mai măsor o dată sufrageria, mai exact colțul în care ar trebui să fie canapeaua și televizorul.... buon week-end tuturor ! :)

Ah...era să uit. Din cauza verii super călduroase, anul acesta smochinul lui Steve a făcut fructe până ieri. Cred că am mâncat deja 3 kg, cele de azi cred că sunt ultimele... încă nu m-am săturat de ele, dar Steve (ah Steve! ce m-aș face fără el) a congelat vreo două tăvi și a uscat vreo două borcane după metoda siciliană. Smochine uscate la soare, super dulci și super bune ^_____^



Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii