mercoledì 19 settembre 2012

Fiecare lucru la locul lui

Terasa (3mx4,20m)
Fără să vreau și fără să-mi doresc am găsit soluția ideală, pentru mine, la întrebarea ''ce mobilă punem în hol?'' sau ''ce culoare merge mai bine pentru scaunele din bucătărie?''.
Când esști indecis cel mai bine e să aștepți. Mobilezul cu minimul indispensabil, folosești cutii sau părți din mobilele vechi și între timp lucrurile și culorile își găsesc singure locul.
De exemplu: dacă televizorul nu are încă un loc fix și nici o etajeră adecvată, o să-l poți ''plimba'' prin toată casa până găsești locul cel mai comod,  iar odată stabilit locul televizorului e mai ușor să găsești un loc pentru canapea.
Dacă deschizi tv-ul doar seara sau nici atunci, așa ca mine, atunci e mai bine să găsești un loc comod pentru lampa de citit sau pentru calculator  și uite-așa vei fi nevoit să alegi un fotoliu în funcție de exigenze, adică să nu se păteze de la o picătură de ceai, să fie ușor de mutat eventual, să reziste la ''trafic greu'' și deci să nu fie de culoare albă, galbenă, neagră.

Eh...și uite-așa după ce am schimbat de vreo trei ori locul canapelei, i-am găsit locul potrivit.
Cel puțin așa cred pentru că până acum am lăsat-o câte trei zile în poziții diferite și am așteptat să văd cât ne e de comodă. Acum că i-am stabilit locul mai rămâne culoarea.

Și uite-așa trec zilele și toamna e pe noi.
N-am apucat încă să merg la mare și tare speram să-mi fac măcar o baie anul ăsta.
Și nici de o plimbare la Roma încă n-am avut vreme.
Și zilele se duc, se duc ...
M-am hotărât însă ce fac cu terasa (foto sus)... un colț va vi amenajat cu masa, colțar și multe plante.
Iar un alt colț va fi echipat pentru fitnesss. Eh..?!
Un stepper, o bicicletă, o coardă, două greutăți,etc.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii