domenica 15 luglio 2012

Breakfast at Tiffany's cu...mititei

Dacă se-ntâmplă să treceți prin piață duminică dimineața pe la 11 și să vedeți o tânără doamnă îmbrăcată întro elegantă rochie neagră model Audrey Hepburn, înseamnă că femeia aceea se-ntoarce de la o petrecere prelungită de sâmbătă seara și neapărat trebuia să facă și piața.
Dacă poartă la gât o pereche de "perle" mari albe, o brățară la fel de mare și o pereche de pantofi negri cu toc,  înseamnă că petrecerea a fost destul de simandicoasă dar nu foarte obositoare.
Dacă o vedeți în picioare în fumul de la grătarul cu mici înfulecând cu dexteritate un mititel suculent și plin de muștar ținut în perfect echilibru pe două scobitori înseamnă că la petrecerea simandicoasă pe care-o bănuiam eu, nu s-a servit destulă mâncare.
Sau ... nu s-au servit mici?
Sau...venea dintro țară străină unde nu există produsul, micul produs tradițional românesc?
Sau... erau niște camere ascunse de luat vederi pe undeva?
Sau... era o reclamă la mititei??? sau la fumul de grătare de duminică dimineața din piață?
Sau...ce?

O să spuneți iar că numai eu le văd pe toate.
Ba nuuu, le vedeți și voi dar n-aveți timp să le băgați de seamă, o femeie îmbrăcată în felul acela printre puradeii de țigani de pe care curgeau și hainele și mucii...era...e...o imagine greu de trecut cu vederea.
MIe nu-mi scapă nimic, sunt o adevărată pensionară.

Și cu asta mai răspund la o întrebare care mi se pune des: "Dar tu nu te plictisesti,dragă,de stat acasă? eu n-aș rezista să stau atâta singură"
După o atentă analiză aș putea sintetiza răspunsul așa:
 Ori lucrezi prea mult, ești stresat și obosit și nu-ți mai ajunge timpul, ori nu lucrezi și stai prea mult pe-acasă unde te simți singur și plictisit. Nu există un echilibru perfect în vremurile noastre.

Eu fac față mult mai bine cazului cu plictiseala și singurătatea dintrun singur motiv: și una și alta depind de mine. Eu decid ce să fac ca să-mi fie bine.
Stresul și oboseala de regulă depind de șefi, sau de companie sau de amândouă plus ambițiile personale de-a face carieră și bani.
Sunt și oameni care se simt bine când sunt în tensiune maximă, dar nu e cazul meu, evident!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii