lunedì 28 maggio 2012

Luna mai, ploi și frivolități

Cu puțin noroc o să-ncheiem luna mai intrun crescendo umed de ploi mocănești până la ultimele accente fortissime ale unei răpăieli ardelești cum scrie la carte.
Prilej cu care, ca să nu mă deprim de tot de-atâta stat în casă am folosit următoarele remedii : un ceai cald cu lămâie și miere de trei ori pe zi, centrala deschisă la 21 de grade toată ziua și un pic de shopping online din când în când.
Nu mi-aș fi luat niciodată costum de baie tocmai din Texas dacă nu ploua, dar... a plouat.
Acuma na... mai rămâne să nu fie vreun vameș curios care poartă aceeași mărime de bikini cu mine, dar nu cred... îl aștept cam peste o sătămână (costumul, nu vameșul) .

Proverbul "iarna car și vara sanie" e și pentru cele două perechi de sandale și una de balerini noi-nouți care-și țin de urât unul altuia în dulap așteptând să le pun leucoplast cu rivanol imediat ce dă căldura.

Și se pare că plouă și la Roma! pentru că în pachetul pe care l-am primit azi de la Steve, printre medicamente și alte lucruri trebuincioase, am găsit și o cutie frumoasă garnisită cu dantelă pe dinafară și cu hârtie foșnitoare pe dinăuntru, categoric s-a gândit că prea multă ploaie strică. Iar înăuntru nu erau bomboane...dar mi-a făcut mare plăcere s-o deschid și mie și lui Mitzu care ..mă rog, era doar foarte curios.
L-am recuperat din fața blocului unde probabil "alunecase" azi de dimineață, altfel nu-mi explic ce căuta așa disperat prin grădina. Și-a revenit imediat cu oporție de smântână NEpasteurizată.

În piață însă ploaia a scos pe tarabe bradurile românești :cireșele și căpșunii și roșiile de la Cireșoaia, Giurgiu și respectiv Satu-Mare.
Autentici mi se par doar căpșunii, confirmă tata care a mâncat deja vreo doi din producție proprie.
Eu, aș fi putut cultiva câțiva pe balcon în locul panseluțelor dar nu m-a lăsat Mitzu, iar ca să-i cumpăr din piață a trebuit să achiziționez și o umbrelă, pentru că nici din aia n-aveam...
Deci... luna mai a fost generoasă pentru agricultură și pentru dulapul meu ..mai puțin generoasă pentru portofel dar o să-mi revin.





Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii