giovedì 1 settembre 2011

bye bye vară !

centrala mascata

   Azi am primit un mail de la una dintre companiile de zbor la care sunt inregistrata, zicea asa "Cine a zis ca vara s-a terminat?"
Ah, oh....deci e adevărat? și oficial și "pe pielea noastră" vara s-a cam dus !
Iar eu cum m-am bucurat de ea?
Cu Nelu! și cu tipul ăla ce crede că-mi ține sus moralul zicându-mi "săru'mâna!"
De grija lor nici n-am băgat de seamă că, seara când ies, îmi iau și "ceva cu mânecă lungă" de pe cuier.
Și doar bucătăria e gata, dormitorul și balconul încă sunt pline de cutii și pungi pline cu tot felul de lucruri.

Și ce visam eu în primăvară la Roma! că o să mă plimb prin tot Brașovul, și-o să ies la terase și pe Republicii și pe sub Tâmpa....
Aș ! terase nici măcar una! am ieșit mai des la Roma decât aici.
Pe sub Tâmpa noroc că am fost aseară că altfel nici nu treceam pe-acolo anul ăsta.
Era liniște și verde, și oameni care-și plimbă alene câinii, și terenurile de tenis de pe care tocmai se duce ultima rază de soare, și coșurile de baschet de la care se-aud strigăte și râsete de vacanță.
 Fetele ies cu părul strâns de la aerobic și cu sticluța de apă în mână.
Soarele tocmai înconjoară pentru ultima oară bastionul țesătorilor iar pădurea se-ntunecă printre frunzele de fag de la margine. E frumos.
E plăcut. Și tot Brașovul e plin de culori.
În curând Tâmpa va fi roșie și arămie și galben-aurie. O splendoare.
Turiștii plătesc ca să se bucure de priveliștea asta.
Spre "Universal" un tânăr cu rucsacul în spate făcea un prim plan de la 2cm unei frunze căzute în iarbă.
Prima frunză galbenă din aparatul lui de turist la Brașov.

Prin comparație, bucătăria mea, cu gresia și cu rafturile în debara și toate alea...e nimic.
Natura e splendidă și se-nnoiește de 4 ori pe an. Eu oricum nu pot ține pasul cu ea. Mă bucur dacă pot aduce câteva culori noi măcar din când în când cu câte-o farfurie nouă sau cu câte-un buchet de flori colorate din piață.

A fost o vară dulce, caldă și "fructuoasă" ,mărul din fața geamului de la bucătărie e doldora de mere aurii iar cerul încă e limpede și senin.




Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii