mercoledì 17 agosto 2011

Renovare - ultimii metri

De trei zile-ncoace citesc numai bloguri, forumuri și articole despre Asia de est.
Nu pentru că n-aș avea altceva mai bun de făcut, ba dimpotrivă, dar am acumulat prea multe date despre faianță, gresie, praf, mobilă și renovare în general și mi s-a cam blocat fișierul.

Nu, încă Nelu n-a terminat, deși înțelegerea era pentru miercurea trecută.
Dar nici n-avea cum să termine, toate lucrările alea aproape că s-au dublat, iar el e singur.
În bucătărie zugrăveala era proaspătă încă dar dacă a trebuit să mute două prize și să mai facă alte două, să pună gresie și faianță noi, pereții s-au cam murdărit , așa că și acolo "a mai dat o mână de lavabilă".
În baie, cu zidul ăla de fier beton s-a chinuit vreo două zile iar când a fost gata a descoperit că nici-o priză nu era făcută cum trebuie ca să suporte o mașină de spălat. Deci a găurit și pe-acolo și-a făcut o priză decentă.
Tot cu prelungitorul o să spăl dar măcar fără frică.

Ce-a mai fost? Ah, ghena reconstruită, scurgerea de pardoseală și debaraua evident.
Pe urmă a fost duminica și Sf. Marie și uite-așa azi de-abia dacă a terminat cu faianța.
Și mai sunt oricum lucrările mici, prizele, chiuvetele, rosturile.

Am avut noroc că n-a trebuit să-l controlez. Mare noroc.
Pentru că eu, vă spun, până la a doua săptămână am avut răbdare. Ba chiar și entuziasm.
După termenul ăsta însă, aș fi făcut orice altceva, aș fi vorbit despre orice altceva și m-aș fi dus oriunde altundeva, dar nu acolo și nu despre renovări..
Ieri, de exemplu, când m-am dus pe la 20 seara acolo (a treia oară într=o zi), mi-am dat seama că pentru mine putea s-o pună cum vrea el faianța aia, numai s-o pună! Repede.Cât mai repede.

Hehe...șiacuma știu io de ce după acțiuni din astea, când e totul gata auzi fraze gen "aici n-arată prea bine dar nu mai aveam nervi" sau "asta cred că așa rămâne că n-am mai avut niciun chef s-o reparăm".
Eu nervi mai am și chiar și energie mai am doar că mi s-a urât să văd tot praful ăla.
Ok, am vorbit deja destul...nu de alta dar mi-e să nu trezesc și altora sentimentele alea. Cine a renovat de curând sigur mai are încă alergie la praf.
Singura soluție cât de cât utilă e să locuiești în altă parte. Și eventual să n-ai nici serviciu, nici copii, nici probleme de bani și vreo 2-3 soți harnici și cu zâmbetul mereu pe buze, voioși și disponibili în orice clipă să ajute și să supravegheze și să-i mai ducă și câte-o bere lui Nelu.

Și asta iar mi-aduce aminte de Thailanda. E țara surâsului !:) (nu a berii !)
Știu tot, companii aeriene, prețuri, orașe de vizitat, cazări, plaje, elefanți, mango, maimuțe, știu când e sezonul ploios, știu cât trebuie să stăm și ce se mănâncă, știu o mulțime de site-uri și de persoane virtuale care au fost și încă nu s-au săturat. Întrebați-mă că de-abia aștept să vă fac capul pătrat.
Na, asta tre' să facem noi, oameni buni, excursii, concedii, snorkeling din ăla, nu s-aruncăm banii pe renovări.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii