mercoledì 10 agosto 2011

Re-renovare (continuare)

Sâmbătă e gata, așa mi-a zis Nelu.
Înțelegerea a fost la două săptămâni și azi sunt exact două săptămâni de când a început, dar la câte lucruri i-am cerut în plus nici nu-mi vine să cred că va fi gata sâmbătă.
Baia, care la-nceput m-am gândit că dacă durează prea mult nici n-o mai fac, e toată demolată.

Bucătăria e gata de mult, mai trebuie pus chitul de rosturi și e ok.
Dar baia i-a trezit rău de tot spiritul de competiție lui Nelu. Rău.
A spart acolo ca un Terminator. A făcut șanțuri , a tăiat ziduri, a refăcut ghena, sifonul de pardoseala, prize pentru mașina de spălat și vă spun....eu până când a ajuns el la modificările de baie l-am tot controlat, eu eram șefa, când a ajuns însă la ziduri și la șanțuri eu l-am scăpat din mână. Adio!
Mai merg și-acum zilnic să văd ce face dar s-au modificat polaritățile, Nelu mă conduce până la ușă când plec, vorbește cu cei de la Urban, vorbește cu instalatorul, cu vecinii...el e șeful acum!
Ba ieri mi-a spus că n-ar fi rău să vin azi cu Nan și să golim debaraua pentru că "îmi rămâne doamnă gresie multă, hai s-o punem doamnă în debara, și mai iau ș-o găleată de lavabil și vă fac fain și-acolo. trimiteți mâine băiatul că un'-doi e gata".
Na, și-am făcut-o și pe asta. Azi.(eu aș fi lăsat-o așa că era plină-plină, dar na, te pui cu Nelu?)

Ca să poată îndesa cădița de duș, a refăcut ghena, dar a spart și zidul de lângă ghenă înjurând în toate dialectele plus ebraică și sanscrită "comuniștii care-au lucrat așa ca proștii" la blocul ăsta acum 40 de ani.
Și are dreptate! Blocul ăsta a fost gândit din pix.
Sub vană a găsit vreo 3 saci de moloz, moloz ascuns acolo de vechii lucrători ca să nu-l mai care la gunoi.
Un zid mic, de vreo 70cm, care masca țevile de la vană era făcut din beton și fier din ăla gros.
Ca să mascheze două țevi!

Vă spun, ce mi-a făcut Nelu acolo, nimeni nu mi-ar fi făcut.
S-ar fi găsit o soluție de compromis, de mare compromis evident! și lasă că merge și-așa! Românii se descurcă.
Îți trebuie multă forță, răbdare și un dram de nebunie ca să faci singur tot ce-a făcut Nelu.
Sau poate că eu am avut noroc până acum numai de muncitori bețivi, neserioși și care-și făceau treaba de mântuială.

În sfârșit.... o să fie frumos și funcțional nu numai estetic în baie.
Nici nu m-am mai gândit la gresie așa prinsă am fost cu toate săpăturile alea.

Pentru mobilă, cei de la Norvinia mi-au lăsat o bună impresie dar lucrează prea încet. Durează cel puțin 4 săptămâni ca să facă 3m de bucătărie.
Nelu era indignat! "O lună de zile domană? Păi de unde mama lor aduc doamnă folia aia?? că și de la America ar ajunge în 24 de ore cu avionul. Ia mai dăi naibii! nu le trebe bani, aia e!"
Așa am zis și eu.
Și l-am chemat pe Gaby, mâine ia măsurile și în 2 săptămâni sunt speranțe.

dacă aș găsi un curs de design interior, unul intensiv, m-aș duce să-l fac. Sunt tobă de carte!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii