venerdì 8 luglio 2011

Prietenii și cafeaua


Roma - acoperișuri

Dimensioni: 50 cm (base) x 70 cm (altezza)
Tecnica: mista
Stile: paesaggio
Supporto: tela

Autore: Steve
Collezione: Roma
Available: Yes





   Eu am prieteni speciali, am mai spus-o dar ăsta e un lucru frumos și rar, și de aceea merită repetat.
Speciali înseamnă că atunci când reușim să ne vedem, ne "conectăm" imediat.
Speciali înseamnă că de câte ori ne vedem e ca o ședință de terapie gratuită. O ședință lungă, folositoare și mult așteptată.
Speciali înseamnă că putem să râdem și să plângem cu cea mai mare încredere și cu cea mai mare plăcere.Nu pentru că celălalt ne poate da cine știe ce sfaturi sau energii miraculoase ci pur și simplu pentru că stând așa la taifas și vorbind nimicuri e extraordinar de confortabil și de util. Doar timpul trece prea repede.
Și o cafea lungă cu un prieten de suflet e tare bună.

N-am mai băut cafea de ani de zile pentru că aia italiană nu=mi place, e prea tare și mult prea scurtă pentru gustul meu. Italienii o beau în picioare și dintr-o înghițitură ca pălinca.
Bănuiesc că are cu totul alte efecte decât cele la care mă aștept eu.
Pentru mine cafeaua a fost aproape întotdeauna un pretext, câteodată chiar un ritual (dar a durat puțin).
Nu savurez cafeaua, nu sunt o mare cunoscătoare, dar savurez compania sau gesturile celor cu care o beau.
Prețuiesc dicuțiile pe care le avem și modul relaxat în care ne așezăm "la o cafea" .
În concluzie, eu o "nebăutoare" cred că o apreciez și mi-o doresc mai mult decât băutorii oficiali.

Și știu eu un loc undeva pe Traian unde se face bună bună.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii