giovedì 30 giugno 2011

Echilibru instabil

Nel   blu
Size: 50 cm (base) x 70 cm (height)
Technique: mista
Style: personale
Support: tela
 
Author:  Steve
Available: no
 
Pentru că omul ca fiintă e infinit de fragil.
Devenim triști, emotivi, nefericiți sau descurajați chiar dacă cu două minute mai devreme eram veseli, curajoși sau siguri pe noi.
De exemplu eu înainte să plec în It.,eram mereu nemulțumită de numele meu.
Aș fi vrut să fie clasic și în schimb era banal.
Aș fi vrut să fie romantic și în schimb era doar inspirat după filmele alea cu Angelica și sultanul.
Aș fi vrut să sune frumos, să fie melodios, dar în schimb era.... nu știu cum era dar mie nu-mi plăcea.
Nici cum sună și nici cum se scrie.

Acuma n-aș putea să vă spun dacă explicația psihologică cu numele care nu-ți place pentru că persoana ta în general nu-ți place, se potrivește.
Cert e însă că în țara cealaltă, numele meu e foarte popular, iar accentul atunci când vine rostit se pune pe primul A.
Asta a fost suficient ca dintr-odată să-mi placă numele, și cum sună și cum se scrie și mai ales impactul pe care-l avea la ceilalți.
Multă lume mi-a spus "ce nume frumos" și vă spun, eu cea cu caracterul de oțel, m-am descoperit nebănuit de fragilă, de impresionabilă și de ușor de măgulit.
Dada, spus cu accentul pe primul A, numele meu mi-a devenit brusc prietenos.
Mi-aduc aminte de o asistentă în spital care în timp ce-mi punea un cateter în venă, mi-a spus ca să-mi distragă atenția, că purtăm acelați nume. Am încercat să văd dacă și ei i s-a părut vreodată banal și învechit dar nu, ei îi plăcea nespus de mult, și-l rostea cu plăcere și zâmbea.
Era liniștitâ și sigură pe ea. Exact așa cum aș fi vrut eu să fiu mereu.
Dar probabil trebuia să-mi schim țara din când în când ca să fac pace cu numele meu.
Oare numai cu numele?

2 commenti:

  1. Gia' !
    Anche con la portatrice del nome dovresti far pace.
    E' una molto in gamba, ma non gliel'hanno mai detto al momento giusto.

    ciao Steve

    RispondiElimina
  2. nu trebuie neaparat sa schimbi tara ci ceva in interior :) probabil asta s-a intamplat de fapt

    RispondiElimina

Comentarii