venerdì 29 luglio 2011

44


IULIE

 
 
 
Dimensioni: 70 cm (base) x 70 cm (altezza)
Tecnica: olio
Stile: paesaggio
Supporto: tela
 
Autore: Steve
Collezione: Roma 
Disponibile: Si









Pereche.
Dublă.
(patru patru, poartă-n casă !)

Numai eu știu cât am tras pentru dubla asta, arrrrghhhh.
Și numai eu știu cât mi se pare de incredibil și simplul fapt că scriu azi aici.
Și numai eu știu ce-nseamnă să te bucuri că a mai trecut un an! că sunt obosită, că am probleme, altele decât cele pe care le-am avut în ultimele 15 luni.
Să mă bucur de nimicuri.

Sunt înaintea voastră, a tuturor celor de-o vârstă cu mine. Distanțat chiar.
Am trăit deja cât pentru trei vieți.
Pe dinâuntru am deja vreo 60 de ani.
Și-mi doresc să ajung la o sută și evident că puțină monotonie nu mi-ar strica nici mie...

Dar până atunci sunt recunoscătoare Universului pentru tot ceea ce mi-a dat el mai bun.
Și nu sunt puține lucruri!
ȘI mulțumesc tuturor că v-ați gândit la mine în anul ăsta, știu că v-ați gândit și.....pentru mine a contat :-)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii