lunedì 20 giugno 2011

Zicala cu planul de-acasă mi se potrivește numa' bine !

Odihnă
Size: 50 cm (base) x 50 cm (height)
Technique: acrilico
Style: figurativo
Support: tela 
 
Author: Steve
Collecton: Roma
Available: No
 
De câte ori mă-ntorc la Brașov din viața mea de expatriată cronică, am nevoie de câte zile ca să mă sincronizez pe frecvența "acasă la mine"
Nu multe, una două așa.
De data asta, de exemplu, imediat ce-am intrat în casă mi s-a părut miiiică, mult mai mică decât mi-o aminteam.
Și m-am simțit imediat singură și puțin dezamăgită.
M-am uitat în jur și m-am gândit că mă așteaptă o vară plină de praf și de gălăgie și de dese întâlniri (eventual discuții animate) cu "muncitorii". Gresie-faianță, uși și alte mici rectificări, lucrări care ar putea dura între două săptămâni și două luni. Suntem în Ro. și e vară, deci totul e posibil.
Și dac=ar fi numai asta !
Dar mai sunt pregătirile, cutii, folie, mobile mutate, după care iar cutii, folie, curățenie și iar curățenie.
Ce mai, o vară-ntreagă de "odihnă activă"!

Și asta nu mi-a plăcut oameni buni.

Și .... încă nu l-am sunat pe marele meșter cu calfele și zidarii lui.
Mai cântăresc puțin situația și .... și cred că o să invoc o convalescența prelungită.
Cumpăr tot ce e de cumpărat și în septembrie când plec se vor rezolva toate și fără mine.

Vedeți? cancerul m-a schimbat și pe mine na!
M-a făcut mai exigentă, m-a făcut "să mă iubesc" mai mult, să-mi pese întâi de mine, să renunț când dau de greu, să-mi caut motive....într-un singur cuvânt: leneșă. M-a făcut mai leneșă.
Și e chiar foarte bine. Sunt coerentă cu mine însămi (frază foarte la modă în It.).
Că doar eu am scris posturile alea în care vă îndemnam să vedeți că viața nu-nseamnă neapărat muncă, muncă , muncă.
Acuma ziceți și voi, dacă e să mor pestre un an să zicem, n-o să-mi pară rău că am irosit vara asta cu restructurarea unui apartament??

Încet încet o să le rezolv pe toate, dar acuma aș vrea să fac niște lucruri mai plăcute.
Nu zic bine ? :-)

1 commento:

Comentarii