sabato 18 giugno 2011

vineri 17, zi norocoasă

Considerând

Size: 60 cm (base) x 60 cm (height) x 5 cm (thick)
Technique: mista
Style: figurativo
Support: misto
Author: Steve
Available : Yes
Collection: Roma


Vineri 17 zi cu ghinion în Italia, pentru mine a fost norocoasă.
La nouă fără un sfert eram acolo la comisie, Steve care urăște nepotismele, favoritismele și băgatul în față s-a dus totuși să-ntrebe cam cât timp se pierde cu un client (eu eram nr. 7).
Din vorbă-n vorbă ne-au permis să intrăm primii.
Erau trei persoane în comisie iar noi aveam cam un top de hârtie reprezentând copiile mele după cartelele clinice. Numai din ultimul spital!
Bineînțeles că n-a citit nimeni nimic, m-au întrebat doar cum mă simt, eu le-am răspuns că incă nu-mi vine să cred că umblu și eu prin lume și nu numai prin spitale, l-au mai ținut pe Steve vreo 2min. pentru informații tehnice și gata!.
La ora 10 eram deja la aeroport, găsisem și parcare și gratis. (cel care tocmai ieșea din parcare ne-a dat bonul lui așa cum făceam noi odată cu biletele de autobuz)
Aeroportul Fiumicino e mare cât un sat și întortocheat ca un labirint, iar parcarea mai costă și 4euro/h.
Deci am fost sau n-am fost norocoasă?

Restul a fost ok, zborul, trenul, vremea, chiar și oboseala.
La ora 20 aseară am avut chef și de o salată pe Uranus, deci ok din nou.

Încă nu m-am dumirit bine ce am de făcut aici (am multe) dar în următoarele zile îmi fac un plan de acțiune.
Deocamdată aștept să mă obișnuiesc din nou cu toate.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii