giovedì 16 giugno 2011


Așteptând împreună

Size: 60 cm (base) x 60 cm (height)
Technique: acrilico
Style: paesaggio
Support: tela
 
Author: Steve
Collection: Torino
Available: No
 
 
Săptămâna trecută mă gândeam că zilele astea, ultimele, o să mă duc dimineața la mare. În fiecare dimineață.
Bine. N-am fost la mare nici măcar o oră de o săptămână încoace.
Mereu era ceva de făcut dimineața (chiar și ieri mi-au mai făcut două recoltări de sânge..)
 
Dar aseară, după ce m-am întors de la Tiburtina am considerat că astăzi chiar nu mai am nimic de făcut, nici eu nici Steve, și că deci de dimineață putem merge două ore la mare.
Dar naaah, n-a fost chip.
O prietenă de-a unei prietene de-a altei verișoare are un abces nu știu unde și trebuie să plece și urgent în concediu deci...Steve astăzi e în spital de dimineață...
Eu, independentă cum mă cred, mi-am zis că merg eu singură, dar....
M-am trezit și m-am uitat în jur și m-a prins o nostalgo-melanco-recunoștință și ....nu m-am dus.
 
Acum trei săptămâni când a început Steve să aducă cutii goale pentru mutat, eu m-am întristat puțin.
Steve s-a prins el cum stă treaba cu melancoliile și-a zis "lasă ciccia, că le strâng eu pe toate după ce pleci tu, că nu sunt multe, simte-te încă acasă aici".
Azi însă când m-am uitat în jur m-am "înduioșat" românește și m-am pus pe treabă.
Farfurii împachetate, pahare, sertarele și dulăpioarele golite, mătura și mopul si cârpa de praf.
Așa e, nu sunt multe, dar deja el stă să dea apă la șoareci de câte ori vorbim de plecare (pe cine-o să mai ducă toată ziua la spitale, clinici, ecograf, primărie, asl, cumpărături, etc) deja are de mutat câteva mobile și deja încep lucrările de restructurare acasă la el.....să mai stea și aici singur să ambaleze farfurii și să măture singur mi s-a părut prea mult.
M-au năpădit sentimente de vinovăție ce mai!!
 
Dacă am foaaarte mult noroc, mâine o să intru prima la comisie (sunt programată la 9) și o să stau puțin și o să am timp să ajung și la aeroport la 10.30. !! Dar trebuie să fiu norocoasă.
Dacă nu... va trebui să-mi cumpăr alt bilet,și eventual să mai stau o zi-două, dar eu sunt speranțoasă.
 
Și-acum că mi-am terminat pauza, mă duc la măturat.
 

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii