venerdì 10 giugno 2011

Prospettive future

Size: 30 cm (base) x 60 cm (height)
Technique: mista
Style: astratto
Support: Tela e carta
 
Collection: roma
Available: yes





     Situația e asta:
- am cutii pline și cutii goale în toate camerele
- congelatorul e aproape gol
- valiza e deschisă
- ultima recoltare de sânge am făcut-o azi
- ultima spălare de port-a-cath am făcut-o săptămâna trecută
- sorellina cu cei doi nepoți activi e deja în drum spre Dumbrava
- la Buc. se vorbește numai de colocvii, teste și examene
- Steve a început și el lucrările acasă la el
- metamorfoze, efervescențe sau rutină cotidiană peste tot înainte de vacanțe.

Pe larg:
Eu urăsc pachetele, valizele și îmbrățișările emoționant-negative.
Steve are ochii melancolici și puțin neîncrezători. Nu vrea să-nțeleagă că am prea multe motive ca să nu mă-ntorc.
Pe de-o parte problemele mele de sănătate mă țin legată de Roma. Chiar și dacă ar merge totul perfect și aș avea analize curate-curate tot aici ar trebui să-mi fac clasicele controale o dată la trei luni.
Pe de altă parte, în fiecare an, din octombrie Nan pleacă la Buc.
Ok, se-ntoarce o dată pe săptămână și atunci are chiar mare nevoie ca eu să fiu acasă, dar.... tot restul săptămânii eu ar trebui să stau acasă singură și eventual să mă îngrijorez la fiecare durere de cap, la fiecare simptom ciudat și să n-am pe nimeni care să mă poate însoți în caz de nevoie nici până la "urgențe".

Și totuși ...e drept...chiar și așa ...dacă trebuie să fiu sinceră până la capăt, eu tot acolo aș vrea să rămân. Acasă!
Sentimentul de vinovăție pe care-l am pentru că a trebuit să-l las pe Nan acum zece ani s-a mai atenuat dar...
Au intervenit schimbări, s-au mai găsit motivații și explicații importante dar...
Privind în urmă, consecințele nu sunt deloc negative, dar...
Nan n-a devenit deloc un adolescent fără puncte de referință, fără o identitate clară, șovăitor, timid sau "un-tânăr-cu-probleme" ba dimpotrivă!......dar...
Eu am plătit mai scump dar cine poate știi cum ar fi fost dacă....
Una peste alta, am avut toți o viață foarte intensă, plină de experiențe "importantissime", interesantă și instructivă.

Întrebările și îndoielile sunt inutile și destabilizatoare. Nu duc nicăieri și nu au niciun răspuns util.
Situația, astăzi e asta și gata.
Ca să pot trăi cât de cât într-o stare de echilibru mă pot concentra doar la lucrurile concrete, palpabile, sigure. Restul sunt doar duioșii și tristeți care în cel mai bun caz m-ar face să plâng.
Nu-mi mai place să alimentez melancoliile, să încarc cu gânduri și cuvinte emotive o situație care e deja fragilă. Ajută la fel de mult ca și căutarea sensului vieții. Adică zero!
Viața noastră e plină de momente delicate și incerte și fiecare se raportează la ele cum știe el mai bine.
Pe dinăuntru eu sunt deja destul de fragilă nu e nevoie să confirm asta și prin alegeri sau prin fapte.
Măcar lucrurile pe care le pot controla e bine să le fac clare, limpezi, sigure și simple.
Atâta tot.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii