martedì 14 giugno 2011

Inapoi in timp
Size: 60 cm (base) x 60 cm (height)
Technique: mista
Style: contemporaneo
Support: tela
Author: Steve
Collection: roma
Available: No
 Frigiderul se golește, cumpărăturile se redimensionează, vizitele pe siteurile de zbor, cutiile, geamantanul, rucsacul, toate se înmulțesc.
Principiul vaselor comunicante funcționează perfect în cazul expatriatelor.

Acțiunile însă mi se invelesc într-o folie transparentă de emoții și sentimente care n-ajută, n-ajută.... îmi lipsește sprintul final de organizare....ăla sec și eficient.

Cine pleacă și ce rămâne?
Unde duce drumul meu și când o să se ridice ceața?
Când o să am din nou încredere în viitor? Să-i pot da în grijă cu inima ușoară toate planurile mele pe termen nelimitat? ...astea sunt întrebările care mă deconcentrează. Stau acolo la periferia minții, se-nvârt în jurul meu dar nu atacă, doar stau așa....
Viitor. Pentru unii e infinit, pentru alții e un mod de a se concentra asupra prezentului

Dar! mă bucur!.... fac lucruri pe care altădată le amânam, doar așa. pentru că pot..
Îmi cumpăr lucruri inutile cum n-am făcut niciodată, doar așa. pentru că pot...
Mă răsfăț, pentru că nimeni n-a făcut-o până acum pentru mine. Și e așa de bine.

Zâmbesc în loc să mă sperii, zâmbesc unde altă dată mă enervam, zâmbesc când uit, când greșesc, când primesc vești proaste....continui să zâmbesc prostește pentru că prin comparație, toate astea înseamnă altceva.
 S-a-nțeles că nu-mi place să fac valize?
Pentru că eu asta vroiam să spun...

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii