domenica 12 giugno 2011

În prim plan

Regina albinelor

Size: 60 cm (base) x 60 cm (height)
Technique: mista
Style: figurativo
Support: tela con applicazione di carta
 
Author: Steve
Collection: roma
Available: Yes.




Un milion de persoane au asistat aseara la concertul cu care s-a încheiat europride la Roma și care a a avut-o ca oaspete pe Lady Gaga. Uao! Un mi-li-on!!
Citesc despre ea că e bisexuală declarată. Uao!
Oare asta-nseamnă că trebuia să mă declar și eu undeva hetero?
Mi-e indiferentă și ea și tot ce-nseamnă gay, bisex sau ce-o mai fi, dar nevoia asta de a ostenta n-o înțeleg bine bine.
Mă simt și eu diferită de toți ceilalți prin 2-3 lucruri dar nu cred ca e bine să le ostentez ca să fiu mai acceptată, mai bine înțeleasă sau mai...nu știu cum. eu pur ;i simplu vreau să le fiu indiferentă celorlalți, străzii, necunoscuților.

Am văzut multe femei care atrag privirea pe stradă.
Unele nu fac nimic pentru asta, sunt pur și simplufoarte  frumoase.
Altele însă își folosesc cu zel feminitatea pentru a atrage privirile bărbaților și femeilor de-opotrivă.
Se machiază, își aranjează părul, hainele, unghiile, poartă super tocuri și pășesc grațios. Ele nu sunt neapărat frumoase, dar atrag pentru că asta și-au propus, să atragă. Privirile sau invidia :D
Noi hotărâm cum și când vrem să ieșim în evidență.
E decizia noastră, libertatea de a alege ne aparține.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii