martedì 28 giugno 2011

Fragil =


Profondita'

Size: 50 cm (base) x 70 cm (height)
Technique: mista
Style: astratto
Support: tela
 
Author: Steve
Collection: Roma
Available: Yes
 
 
 
 
Postul ăsta e pentru tine să știi.
Pentru că o după-amiază întreagă n-am reușit să-ți spun tot ceea ce aș fi vrut să-ți spun.
Pentru că uneori e nevoie de cuvinte, de multe cuvinte care sărmanele se îmbulzesc încercând să acopere luni și ani în care n-am avut cum să ni le spunem.
Pentru că dacă ți-aș fi spus ce-aș fi vrut să-ți spun, așa dintr-odată, ar fi sunat a telenovelă.
Și pentru că de fapt încercând să-mi găsesc mai bine cuvintele mi-am dat seama că există un singur mod de a-ți spun tot.
Iar pentru tot-ul ăsta imens există un singur mod de exprimare și ăla nu e în cuvinte.
Aș fi vrut (cel puțin de vreo trei ori) să mă ridic și să te îmbrățișez. Așa pur si simplu.
Dar probabil că aș fi plâns, pentru că eu întotdeauna am avut lacrima ușoară, și știi...plânsul e un mare semn de sinceritate, de încredere în celălalt și de lipsă totală de bariere.
Iar eu pe asta ultima n-o am. Încă mă mai cenzurez, încă mi-e rușine să-mi recunosc slăbiciunile.
Sau poate mi-e teamă să nu-l încarc pe celălalt cu toate sentimentele mele. Înțelegi?
Doar asta aș fi vrut. Să te-mbrățișez ca să știi că te-nțeleg și că sunt tare mândră că ești prietena mea.
Atâta tot.

Și de mâine poți să mă-ntâlnești liniștită, că n-o să sar să te-mbrățișez din zece în zece minute, o să-ți fac doar multe ceaiuri cu fructe. Au efecte miraculoase. (ceaiurile zic) :-)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii