sabato 14 maggio 2011

Tenis contra scoici (erata: post din 12 mai 2011)


Nudo

Size: 70 cm (base) x 100 cm (height)
Tecnique: mista
Style: figurativo
Support: tela
Collection: Roma
Price: originale
Available: Yes
Voi puteți crede că există persoane cărora nu le pasă că pe lume există Federer, Nadal și Scharapova?
Evident că nu! Nici eu nu cred!
Persoanele astea aleg să meargă două ore la mare în loc să-și petreacă o după-amiază pe stadionul central unde se dispută 3 partide de tenis de superClass.
Mă jur.... îi mai iau și în râs pe cei care merg!
- "Mi se pare o distracție de bogați snobi și plictisiți !"
sau
-" Să-ți duci sticla cu apă că de nu te fac s-o plătești 5euri...și dacă tot îți iei rucsac pune și o umbrelă că o să fie 30grade și soare până la arsuri de grad II... și un aparat din ăla de la chinezi de masat gâtul că după primul set n-o să-l mai simți dacă stai la mijloc.... și un panino că dacă au chef de joacă te țin acolo până apune soarele....
- "O să fie minunat doar ai văzut puhoiul ăla de persoane care ieșeau de prin autocare. Alea toate merg pe Central și toate o să stea lângă tine. Să-ți țină de cald, hihi..! "
Dar între timp s-au schimbat lucrurile.Hehe... și persoanele alea, adică Steve, va veni și el cu mine.
Mâine, pentru că azi nu mai erau bilete.
Și mâine, nu știu nici eu cum de l-am convins a hotărât "să mă-nsoțească". Eh, lasă e bine și așa însoțită.
Dar ,mi-a pus în vedere că îmi face un hatâr, să fie clar!
Mda... ce-o fi fraților așa de fain la marea aia?? Că nici nu se duce ca tot omu' să se-ntindă frumos la soare pe toate pățile și să lingă înghețată și să mai dea iama când iese și la niște șoarme și clătite din alea de Costinești amintire.
E invers cu lumea...când se duce el e 7 dimineața, se oprește la bar pentru cafea, își pregătește toate instrumentele alea, se-mbracă cu echipamentul ăla de scafandru dacă apa e rece (și e rece de mori!!!) și dăi frate  la gâdilat nisipul de pe fundul mării (cu un fel de plug mic cu plasă la capăt) ca să adune scoici. Și pe urmă iar iese și le alege scoicile de pietre și le pune-n apă și...pe la vreo 10 el a terminat cu marea.
Tocmai când lumea bună își întinde tacticoasă prosopul!
Sunt bune e drept,scoicile, cu spaghetti, peperoncino și usturoi sunt super-super....dar na, ziceți și voi, să-l ratezi pe Federer??

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii