sabato 14 maggio 2011

Stagiunea a-nceput !

Vele
Size: 70 cm (base) x 50 cm (height)
Technique: acrilico
Style: paesaggio
Support: tela
 
Collezione: Roma
Price: 450 euro
Available: No
 
 
 
Am fost am fost, chiar acolo unde sunt velele astea. Am fost azi.
 
Cum vă spuneam ieri, acolo pe stadion ne-am prăjit toți bine bine pe toate părțile în timp ce ne uitam la meciuri. Stadionul, ca toate stadioanele cred, are forma aia de con cu vârful tăiat în care odată ce-ai intrat poți fi sigur că vântul n-o să bată și neaua n-o să-l străbată.
Cum eram în tribuna est am avut soarele în vârful capului până la prânz și în față toată după amiaza.
Ochelari, pălării, umbrele, femei desculțe și bărbați la burta goală erau peste tot în jur.
Sportivii însă, și-au făcut datoria și la meciul dintre Jancovick și Wojniacki, când a fost cel mai cald, fetele erau proaspete și cu poftă de joc de parcă era 9 dimineața.
Au fost niște schimburi de mingi cu 160 km/h unde amândouă și le trăgeau de sfânta ragione, câte 10-15 schimburi pe game că eu nici nu mai vedeam mingea.
 
Estetic vorbind cred că faptul că ele erau transpirate, unora le-a plăcut și mai mult.
Sârboaica aia cu antrenor român (mi-au spus rudele după meci) mie nu prea-mi place, dar avea un corp de nu-ți puteai lua ochii de la ea. Burtă? Ze-ro! Zero cu minus. Nici când sta aplecată în așteptarea serviciului nu i se-ncrețea rochița aia verde cu floricele. Care Kate Mossss?!
 
E drept că meciurile le vezi la fel de bine, ba chiar mai bine (pe căldura aia e mai greu să te concentrezi) de-acasă de pe canapea dar atmosfera de meci e de neînlocuit.
Am văzut câteva game-uri pe Central (n-aveam bilete acolo dar m-au lăsat câteva minute) unde juca Schiavone și unde practic scaunele vibrau de-atâta entuziasm.
Italienii iubesc tot ce-i al lor și se manifestă ca atare.
Se-ntâmplă des ca la jurnalele sportive în Italia, să afli pe ce loc s-au clasat anumiți sportivi italieni fără să știi nici măcar cine-a câștigat. Mi s-a-ntâmplat de multe ori să așteptat finalul telejurnalului ca să văd pe ce loc s-a clasat cutare româncă la gimnastică și să rămân dezamăgită. Nu numai că nu aflam nimic de clasament dar nici măcar primele trei locuri nu le afișau. Italiencele și basta !
 
Și deci cu toate 3 orele alea petrecute în mașină, de-am fi putut să facem Buc-Bv, ziua de ieri a fost totuși foarte frumoasă. O după-amiază lungă de tenis într-un loc plin de tineri, de soare și de senzații noi.
 
Și ca să mă răcoresc m-am gândit să fac azi un salt până la mare.
Dintre toate parcurile și grădinile Romei, marea mi-e cea mai aproape. 45' din casă până pe plajă, cu trenul.
Mă gândeam cu plăcere că vor fi doar câteva persoane peste tot și-o să mă pot bucura în liniște de toată imensitatea aia unduitoare.
Mă-nșelam. Trenul era pe jumătate plin iar plaja, lungă cât 5 stații de metrou, era plină de prosoape.
Stabilimentele aveau umbrelele și fotoliile deschise peste tot. Cabinele, căsuțele alea de lemn cu un mic cerdac în față unde este o masă cu scaune, erau jumătate închiriate. 15 euro ziua. Plus umbrela în fața "casei" și două fotolii (șezlong dar pluralul încă nu mi-e clar). Lux nu?
 
Apa era rece. Dar nu pentru toți. Grupul de 12 puștani din fața mea erau mai mereu în apă.
70% din sutele de persoane care eram acolo erau  sub 20 ani iar ceilalți în majoritate tineri și turiști.
Ce căutam eu acolo, atunci?
Hehe...acum e rândul meu! Anul ăsta și eu merg la mare, uite-așa !!
 
 

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii