sabato 23 aprile 2011

Urări concrete

Astratto

S-a potrivit ca astăzi, postul ăsta adică, să fie al 100 lea.
Și s-a mai potrivit că astăzi, peste câteva ore adică, o să mă duc să-l aștept pe Nan la aeroport.
Și tot astăzi, în momentul ăsta eu mă simt bine.
Nu e frumos?

Anul trecut de paști eram în spital și acum uite că mă duc să fac un aranjament de primăvară, cu ouă și cu iepurași și cu iarbă și cu frunze verzi în coșulet.
Nu e minunat?

Anul ăsta, pentru prima dată o să ciocnesc pentru lucruri concrete.
Mereu mi s-au părut goale urările de sărbători.
Dar mâine eu chiar voi fericită și voi putea mulțumi pentru faptul că sunt sănătoasă și că Nan o să stea aici cu mine o săptămână întreagă.
Și astea nu mai sunt cuvinte goale.
Chiar am pentru ce să-i mulțumesc Universului și chiar sunt bucuroasă.
Sunt lucruri mici și sunt lucruri mari dar destule ca să fiu fericită.

Deci vă mulțumesc și eu celor care mi-ați urat să fiu sănătoasă și vă urez și eu tuturor celor care treceți pe-aici să aveți sufletul liniștit și să vă bucurați de tot ce aveți.
Paște fericit !

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii