lunedì 25 aprile 2011

Paște degresat

Estasi

PLouă azi la Roma deci adio plimbare la villa Pamphili cum prospectasem.
Cineva de dimineață chiar se bucura că nu putem merge...ofof (și nu zic mai mult).....n-ar trebui să fiu eu  în convalescență?
Și nu s-a bucurat prea tare nici când am pus sarmalele pe aragaz.
Erau cam multe ce-i drept dar încet încet.... e Paște ori nu e?

Ideea însă rămâne aceeași din ultimul meu blog, de Paștele ăsta am avut mai mult decât speram.
Nan mi-a adus chiar și ouă roșii și pască (super-mega-excelentă).
Ne-am bucurat mai mult însă, de culori și de mirosuri.
Am mâncat puțin de tot și nici cu sarmalele nu cred c-o să recuperăm cine știe ce...
Dar Kira o să se bucure !( ham-ham.)
NU mai sunt vremurile de altă dată fraților...alea când stăteam două ore la coadă la portoclale (acum stăm o oră jumate pentru pască ..sic!)sau la unt... acuma stau untul și portocalele la coadă la noi.
Chiar și eu am descoperit că sunt grasă.
Mă rog... un fel de a spune...dar oricum, m-am trezit cu 4 kg în plus dintr-o dată.
Cântarul pe care-l am nu e chiar precis precis. Arată 2kg în plus față de cel precis precis din farmacie.
Așa credeam eu !
Și eram chiar amărâtă când am ieșit din spital. Arăta 51kg!
Fără 2.... caz de depresie prelungită.
Între timp însă am mâncat, mereu hipercaloric...ca să recuperez na....
Am descoperit însă săptămâna trecută că știam eu ceva cu alea 2 kg doar că erau în minus, nu în plus.
Și uite-așa alea 51 de ieri sunt de fapt în realitate 55!. Tum!

Deci acum sunt ok...în curând intru și eu în rândul lumii și nu mai mănânc orice și aleg laptele degresat, șunca fără grăsime, puiul fără piele, multe fructe și legume. OGM of-course!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii