domenica 17 aprile 2011

Propuneri


2011.apr.farfalla
 Acum mă credeți că e primăvară?

Lola vezi, nu te-am uitat? LA MULȚI ANI !!
Știu că balconul tău plin cu petunii e mai frumos dar aici avem și fluturi, eh ?!

Și cam asta e tot ce-am făcut astăzi demn de consemnat.
A fost o duminică bulimică, hipercalorică și o totală confuzie alimentară.
 Am trecut de la dulce la sărat și de la junk la eco-bio fără nici-un sentiment de vinovăție.
Acum însă de-abia mă mișc iar ceaiul pe carei tocmai mi l-am făcut n-o să-mi ajute prea mult digestia.

Am avut totuși niște idei constructive azi.
Una dintre ele e să inaugurez aici o expoziție on-line ca să-i fac puțină publicitate lui Steve.
Am dat o raită prin câteva bloguri și am văzut că toți au poze frumoase, care mai de care mai sugestive.
Dar eu nu știu să fac poze. Nu sunt în stare nici să recunosc o poză de calitate de fapt, deci tablourile mi se par o idee bună.

Mi-am propus să fac un curs de fotografie dar la Roma prețurile nu-s de mine.
NU vreau să-mi de-a diplome și nici să-mi fac o meserie din asta, vreau doar să am câteva noțiuni de bază.
Iar pentru asta nu vreau să-mi fac rate  :D

2 commenti:

  1. Ia zi un pret ca acum toti suntem curiosi :D

    RispondiElimina
  2. ...ehe...tu mare iubitor de arta (de-abia te-am scos de la prado)ar trebui sa stii ca artistii au suflete sensibile, nu pretul conteaza.
    Sunt unele lucrari la care tin si ei foarte mult dar restul e ...cum sa zic.... ma-ntelegi tu.

    RispondiElimina

Comentarii