martedì 12 aprile 2011

ASL, medici, primărie și drumuri multe

De-atâta soare cald, prea cald pentru aprilie, mugurii copacilor au pleznit ca niște pop-corn.
În Aventino ieri era totul roz. Copaci roz de-a lungul străzii, pături roz pe trotuare, câini roz cu stăpâni roz și ei, mașini cu parbrize pline de petale, ați ghicit:ROZ.
Când am intrat la dna Concolino (ei, dacă așa o cheamă!), medicul meu de familie, eram plini de petale roz (exact) în păr și eu și Steve.
Ne-am întors spre casă și ne-am oprit la primărie (sector XII). Pe-acolo, deși Eur e un cartier elegant și curat, tocmai pe-acolo pe la primărie e un praf și-o țigănie și garaje murdare de grafitti și clădiri gri comuniste și vai și vai.
Dar, dar.... printre toate alea, pe lângă trotuare și prin fața clădirilor pe unde se găsea puțin pământ erau înfloriți macii, roșii roșii (cred că de rușinea primăriei) și alte floricele galbene și spice verzi de grau.
Peisaj de vară deja.... și la Bv duminică ningea !
Temperaturile sunt în jur de 25 de grade după 11, dacă ai multe drumuri de făcut, așa ca mine, e mai bine să pleci de dimineață că la prânz e teroare în mașină.

Și ieri și azi am plecat pe la vreo 8, dar și în It. e birocrație.
Mult mai puțină decât la noi, dar este.
Copii după buletin, la Bv, cred că am lăsat vreo câteva sute dacă e să cumulez toate birourile pe unde mi le-au cerut. Îmi făcusem câteva de rezervă și nu ieșeam fără ele dacă trebuia să mă duc la vreun birou.
Aici mi s-au cerut foarte rar, iar dacă mi s-au cerut n-a trebuit să merg nicăieri, mi le făceau ei la copiatorul lor.
Dar chiar și așa tot se pierde vreme multă.
Sunt obosită de parcă am lucrat o săptămână.
Și mâine iar plecăm la 7,30.

Îmi tot propun să scriu mai concis și mai clar, eventual mai puțin și mai bine, dar deocamdată n-am timp să scriu puțin :)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii