giovedì 31 marzo 2011

Acasăăăăăăăăă

Sunt acasă !!!!
Și a fost o zi plină plină plină.... nu cum ar fi trebuit sa fie ziua unei convalescente abia ieșită din spital

Până să ies (pe la vreo 14) m-au sunat o mulțime de persoane...cu fel de fel de vești...cea mai importantă e că pe 29 a murit dna DiStefano, la Palermo, cancer la pancreas cu metastaze și toate alea....era bătrâna dar era încă tare.
M-a sunat Anto și mi-a povestit cum a stat cu ea în spital și cum i-au făcut slujbă la Palermo unde ea nu cunoștea pe nimeni și cum în total nu erau mai mult de 15 persoane....ciao Pina, odihnește-te-n pace.

Când am ieșit pe hol au venit toate asistentele să mă salute și ne-am îmbrățișat și iar ne-am pupat și.... puțin puțin m-am și emoționat ... (eram roșie toată la față)
Steve care era cu valiza în mâna a lăsat-o jos și i-a zis unei asistente "așa faceți mereu când pleacă câte-un pacient?" și am râs toți că na.....la spital nu poți zice că sper să ne mai vedem, nu?
Am salutat și niște doctori și era o gălăgie acolo pe hol că toți vorbeam în același timp în stil italian .... nu știu ce-au crezut pacienții din saloanele apropiate...

Marți mă duc la control... și pâna atunci trebuie să fac un coș frumos, mai frumos decât al Scufiței roșii, și să-l umplu cu bunătăți pentru că merita.
Au fost mai mult ddecât umani, unii dintre ei mi-au devenit aproape prieteni....:)

Când am ajuns acasă , era o zi splendidă și caldă ca devară, când am intrat în scara blocului am simțit miros de cozonaci.
Steve care nu-i obișnuit cu așa ceva zice "hanno sfornato il pane?" ...dar eu eram sigură sigură că de la noi vin parfumurile alea.
Mama făcuse cornulețe din aluat de cozonac.....calde, parfumate, rumene(puneți accentul pe U) și gustoaseeeeeeee.... bravo! și-a mai plătit din datorii ;-)

Pe urmă am ieșit să scot niște bani că erau pre multe de plătit, inclusiv chiria.
Pe urmă am încercat să mă odihnesc dar Steve sforăia.... pe urmă iar am ieșit să-și cumpere el țigări.... și spre seară m-am dus până la Elite după pâine.

Mama iar apregătit o cină festivă, dar Steve a aflat în ultimul moment că se sărbătorește ziua lui frate-su....așa că am mâncat eu .... mult!...dar nu destul pentru că iar sunt sub 50kg....și nu par!.... deci trebuie să recuperez.

Am încercat să văd și un film, din alea 10 CD-uri de la Anubis....dar n-a fost chip....mi-am pus și căștile dar mama tot vorbea. Întruna!!! (de-aia m-am dus după pâine...hehe!! )
Mâine o mai las să vorbească puțin ...dar pe urmă gata...de poimâine fac program :)

E bine acasă! Habar n-aveți voi care stați mereu acasă...

Nici nu știu ce-am scris....mama vorbește cu mine în timp ce spală vasele, zice ceva de rețeta de colivă.....pffff, dacă imbătrânesc să nu mă lăsați să vorbesc atât.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii