mercoledì 30 marzo 2011

De mâine se schimbă vremea....!!!!

De mâine va fi soare, cald și primăvară!! (a zis acum la meteo)
Iar eu...dada....mă jur!....de mâine voi fi ACASĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ
E sigur!
E confirmat!
Sunt toți de acord!
Mâine plec. Plec.Plec.
Am stat o lună întreagă aici, 1-31 martie. Ajunge. Mi-au dezinfectat și sterilizat până și măduva.

Nici nu știu ce-o să fac acasă.
Nu mai sunt obișnuită cu viața normală.... vă dați seama câte probleme!!
Cine o să-mi facă patul de două ori pe zi? cine o să-mi aducă tava cu mâncare la ore fixe? unde o să mai găsesc atâția asistenți cu care să stau zilnic la povești?

Ok... repet.... eu, mâine, plec a-ca-săăă!
Adio SFN, adio medici, asistenți, antibiotice, medicazioni, ace, tuburi, sânge, oncologie, frică, paturi albe, pijamale, copaci cu perfuzii, etc, etc, etc.......adio, adio, adio!
Mă duc să mă odihnesc puțin :-)

1 commento:

Comentarii