giovedì 10 marzo 2011

Și psihologul ????

Pffff.... tocmai când credeam că ziua asta o să se-ncheie mai bine decît a început, cine credți că a venit să mă viziteze???
Psihologul!!!!!
Da da... și eu știu cui îi datorez asta...știu bine.... și pe la 20, ora italiană dacă o să auziți că un chirurg italian a fost ucis în timp ce era în vizita la pacienta A.R. la secția de chirurgie... să știți că despre mine e vorba !!!
Pentru că Steve e anxios.
Și pt că dacă trag câte-un plâns din când în când ca să mă mai ușurez el crede că ce spun e chiar adevărat!

Ce spun? Eh....ce pot să mai spun în a patra săptămână de spitalizare și a treia de febră?
Ce pot să spun după 7 operații, 1 peritonită până la gât și două hematoame cât o lună plină?
Ce pot să mai spun după un an în care am stat mai mult în spital decât acasa?
Pff..și nu mai vreau să scriu nimic, nici să mă mai gândesc la tot ce-a fost.
Ajunge...ok....e bine și-așa....ma porca miseria....lăsați-mă măcar să plâng, nu???
Nu....sigur că nu! Hai să chemăm psihologul...pfffff
Ce naiba să-mi facă psihologuk oameni buni??
Îmi scade febra dacă vine? Îmi ia durerile, imi ridică tensiunea, hemoglobina, ...ce naiba să facă??
Problemele mele astea sunt, e bine??? Și astea le vreau rezolvate.... că pe urmă mă descurc eu și singură, așa cum am făcut întotdeauna, ok?.... azi e rău, mâine va fi mai bine, poimâine vom vedea, nu?.... nu faceți și voi tot așa? sau voi sunteți născuți râzând? ....ok, am înțeles, încă puțină răbdare, dar unde se vinde răbdarea asta ??? Sau e gratis și numai eu nu știu?

Și-apoi între noi fie vorba..... mah, ce mai psiholog! Nici el nu știa ce să mă-ntrebe. Cică: "deci problema dv. e că aveți febră?" Pfffff.... dar măcar asta, dragă psiholoage n-ai putea să-mi spui tu?? Care sunt problemele mele?  Spune-mi-le tu, că ai și cartela mea clinică în față! Hai, citește puțin din ea, pune-te în locul meu, adaugă și-o copilărie de dat la câini, și accidentul din 29 aug. și vezi cum te simți!
Că pe urmă eu n-o să te-ntreb dacă problema ta e febra, cazzarola, nunu, o să am mai multă fantezie, că materialul nu-mi lipsește.
Madonnaaaaaaaaaa.... auzi..... problema mea e febra!
Ma vaffanc***

Nu nu....eu pe psihologi îi consider complet inutili.
Poate psihiatrii 'or fi altceva.... dar psihologii ce pot frate să-ți facă??
Că dacă unu' e deprimat că n-are bani de concediu păi problema lui e aia!! Concediul și banii!
Dacă plătește psihologul o să aibă mai mulți??

În rest e bine...dada... m-a felicitat pt cât de bine vb italiana!! Super, nu?? Un psiholog!! Ce știe el frate...n-am fost foarte attentă, că probabil el chiar are probleme cu italiana. A zis-o în timp ce-și ridica pantalonii, ce-o fi însemnând?!

Și în rest iar e bine.... mi-au luat atâta sânge azi , că la un moment dat vena mea secase! Nu mai ieșea nimic din ea, zero, aer, gol!
Și m-au legat iar de antibiotic.  Pic pic pic pic....super!
Asta da distracție!

Tocmai au trecut cu controlul...37 temp, 105/66 tensiunea (am avut și 80/44), 99 de pulsații.... pic, pic

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii