venerdì 11 marzo 2011

Rugăciune pt sistemul imunitar

 Acuma gata imunitare, ți-ai făcut de cap, ai dormit, te-ai dus în vacanță, ai făcut ce-ai-vrut-tu!!
Eu n-am protestat... 9eh...uneori, dar lasă!)
Dar acuma ...ceva ceva aș avea și eu de spus...că până una alta eu comand aici, nu?
Fă ceva frate, dezvoltă o strategie, scoate niște arme noi, caută-ți săbiile, ghiulelele, ascute niște pari în memoria lui Vlad, dar fă ceva ! nu mai sta așa adormit și deprimat acolo. Luptă omule, dă cu antibiotic din ăla de care-ți trimit în fiecare minut câte-o picătură, amenință, sperie, fii rău, fii răuuu!

Hai băiete, hai că avem treabă, că stăm ca atârnați aici între alb și negru și așteptăm minuni.
Hai că nu mai sunt minuni și Steve drăguțul nu mai poate.
AM zis că-l cert ieri, dar puteam??
Pe la 7 era aici cu cappuccino și ciambella calde, pe urmă mi-a controlat analizele, a vorbit cu medicii, cu asistentele, cu vecina de cameră, cu toți.
Pe urmă mi-a venit criza aia de plâns cu sughițuri în baie de s-a speriat și iar s-a dus la medic și la asistente și a cerut alte analize de sânge și alte culturi de bacterii și da....e drept, a chemat și psihologul.
Și a stat aici până la 13.
Și tu știi imunitare dragă că el noaptea a lucrat și că de la mine s-a dus la mama să-i ducă pijamalele la spălat.
Și pe la 18 s-a dus să ia altele curate, plus pilaful și telemeaua cu ardei (super telemeaua, bună bună).
Hai imunitare, fă și tu ceva.... că el mi-a făcut 10 minute de masaj și mie și ție.
Și a mâncat două felii de carne (meniul de la spital) și două linguri de orez de la mine, în picioare lângă patul meu că se grăbea...
Și când a plecat, la 20, știi unde s-a dus, nu? Știi, că ți-am spus că azi , mâine și poimâine are expoziție.
Și s-a dus aseară, sper că nu l-a controlat poliția, să bată cuie, să tragă sfori și să atârne tablouri în via Margutta unde va fi expoziția...
Și tu știi imunitare cum pictează Steve.....că el e un geniu al dezordinii, și e anxios și neatent și pierde orice și pare că nu-i pasă de nimic și de nimeni....dar uită-te frate la tablourile lui, că nu glumește, are niște culori incredibile și o armonie a întregului de nerecunoscut (vorbind de unu' care uită în permanență să-nchidă orice ușă sau sertar)
Se vede bucurie acolo, și sensibilitate și decizie și atenție. (uită-te pe gigarte și pe net că are multe pagini)

Și unde le ține ascunse toate astea??? Că n-ai da doi bani pe el (adică na.... nu chiar doi) dar când îl auzi cum cântă la chitară, sau la pian, sau la vioara lui cea nouă primită de ziua lui.... eh?... ce e în afară nu e și înăuntru, sufletul adesea e mai proporționat, mai ordonat și mai echilibrat decât restul...
Și e vânător adevărat, Nan a confirmat, și pescar deasemenea. Cu permis, câine, landrover (deodata cu primul model de ARO), cizme și uniformă mimetică.
Nu glumește, ți-am zis.

Și toate astea când crezi că le face? Că meseria lui nu e niciuna dintre astea.
Steve e medic imunitare, și tu aici înțelegi perfect ce-ți spun.
Medic chirurg, la chirurgia de urgență, un fel de E.R. dacă am fi în America, acolo unde nu stai mult să te gândești că ți se duce pacientul Pe lumea aialaltă!

Hai imunitare! hai băiete! fă ceva....că știi că eu și tu putem fi și altceva, nu numai pacienți întrun spital.
Hai că știi cât a investit Steve în noi,.... practic tot ce a  avut mai bun!
Și o mângâiere din când în când merită și el. Și o farfurie de macaroane calde. Și un zâmbet, și un "lasă că fac eu asta, sau, lasă că mă duc eu acolo" că e om și el și mai obosește.
Hai imunitare că o să-ți dau portocale și banane și ceaiuri dezintoxicante și ce vrei tu, dar hai! Hai , hai hai.

Și mai e și Nan, imunitare, la el nu te gândești? o părticică din el ești chiar tu!
Și Nan mai are ani mulți de facultate, și crede el că e mare și poate și se descurcă și singur....și așa e, confirm..... dar încă nu, hai, nu acum, e timp destul pentru asta, mai lasă-l fără griji puțin. 
Și noi, și eu și tu, la cheful de final, ăla când vor avea toți diplome de facultate și tichii de doctori...noi imunitare, trebuie să participăm, porca miseria! m-auzi??
Să-l vedem acolo zâmbind, sigur pe el și pe toți viitorii lui pacienți, fericit și doctor.
Noi trebuie să fim acolo imunitare, nu te ține de glume, că tre' să-l ducem și pe Steve și să-i dăm carne de urs și să-l lăsăm să vâneze!!

Hai imunitare, nu te lăsa...și nu mai da cu febra aia că mă omori.
Și știi că era să mă mai prăjești de vreo două ori anul ăsta..... las-o-ncolo de febră. Că dacă eu măduc, nu știu dacă ai înțeles exact cum stă treaba...dacă eu mă duc și tu vii cu mine băiete, în clipa imediat următoare.

hai imunitare...hai hai  și hai odată !!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii