sabato 12 marzo 2011

Ordine...

A venit altă babă.
Are 2 băieți.  (cel puțin) Au însoțit-o amândoi.
Au lăsat-o în cameră cu gențile și s-au dus să vorbească cu medicul.
Între timp ea despacheta.
Când s-au întors băieții ea era în baie.
Și aici e punctul culminant! N-o să credeți!
Băiatul cel mare, sub 40, cu palton negru și față serioasă, în timp ce maică-sa era în baie a continuat să-i aranjeze hainele în dulap!!!!! exact de unde le lăsase ea....el, fiul!
Nu glumesc. mă jur!
I=a scos dintr-o gentuță un plic pe care i l-a pus întrun sertar, i-a schimbat pătura de sus jos, i-a pus sus pijamelele de rezervă șiiiiiiii....a scos un umeraș, i-a pus pe el haina maică-sii și a pus-o pe pat ca să-i inchidă fermoarul (să nu cumva să cadă de pe umeraș) și abia după a pus-o în dulap.
I-a mai rămas o sacoșă de hârtie și
 pe aia a pus-o tot pe umeraș.
A ieșit maică-sa  din baie și i-a explicat unde are medicamentele și nu știu mai ce.
A mângâiat-o și-a plecat.
Să nu vă gândiți că cine știe cât e de bătrână, că nu e. Folosește perfect celularul. (vreo 65)

Deci oameni buni, poate că în apropierea spitalului toată lumea devine ordonată și atentă și deci un fapt ca ăsta nu miră pe nimeni.
Dar eu nuuuuu....n-am fost niciodată așa de ordonată.....și mă mir, na.

Febră oscilantă dar nu mare, tensiune mai umană.
Nimic față de ce e în Japonia.
am terminat "gente di dublino" de Joyce....eh..merge, dar nu în spital.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii