lunedì 28 marzo 2011

Lunea nu se iau decizii

Mda... orele de probă s-au termint sâmbătă după-masă.
Febra mi-a scăzut până la 37,5 max. așa că....duminica nu era nimic de făcut, luni încă nu s-au întâlnit toți și eu sunt încă cu antibioticele alea.
Unele le-am mai aruncat în baie, să se dezinfecteze bine chiuveta și restul....
Nu mai e nicio bacterie, nicio ciupercă...nimic nimic. În baie!

Noua mea colegă doarme zi și noapte. Eu mereu i-am invidiat pe oamenii ăștia.Dorm oricât și oriunde.
Doarme și cu televizorul deschis (și-a adus ea unul de-acasa) dar preferă liniștea.
Așa că și ziua și noaptea închide ușa de la salon.
Noaptea e ok, dar ziua??? C u ușa inchisă?!! Numai eu și ea în salon. Și ea doarme.
Și când nu doarme.... îmi zice că în America este un șarpe veninos care vindecă cancerul de colon, dar na, cine să meargă până acolo... sau că soțul ei a fost asistent, acum pensionar, doar nu sunt ignoranți!.... sau că dacă n-ar fi mâncat 2 supli', al doilea copil nu se putea naște pentru că era "potatic".

În rest ... ok..mama pleacă pe 10 și Nan vine de Paști.
Sper să fi exterminat toți germenii, bacteriile și ciupercile, de pe o rază de 5m în jurul meu până atunci.
O să se spună despre mine că fac minuni.
Efectul antibioticelor va fi suficient pentru a vindeca un copil răcit și numai dacă voi sufla către el.
Dr e biiine, foaarte biiine....mă cunosc toți medicii (în sensul că ne oprim și ne salutăm și ne-ntrebăm cum merge treaba), cu asistentele am ajuns la confidențte de tip "pijama party", despre femeile de serviciu nu mai spun decât că în fiecare dimineață mă-ncurajează :"Tot aici ești?? și azi?/ în loc să-ți scadă febra ție, tu o să ne-mbolnăvești pe toate !!"
Eh... fac și eu ce pot.
Cel care distribuie cina e român.... ce mai! mă simt ca acasă!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii