martedì 29 marzo 2011

Am ajuns la pupături...semn de adio aș zice eu!

Ultimele zile, ultimele știri

  • azidimineață la 7, dott. Longo, s-a așezat pe marginea patului meu și cu voce joasă mi-a spus că tocmai pentru că nu mai am febră (36,4) el îmi recomandă să fac toate cele 7 zile prevăzute pt. terapia cu merren. La sfârșit m-a mângâiat și pe genunchi. Dacă nu s-ar fi comportat aproape la fel cu colega mea aș fi crezut că-mi face curte.
  • mă simt foarte bine. îmi dau seama de asta când vin să-mi facă patul dimineața; și eu pot să mi-l fac! și parcă mă simt stânjenită că mi-l fac ei iar eu mă uit....
  • Steve e inoxidabil. A venit și azi, răcit și cu febră. Atât de răcit că nici nu fumează!
  • mama s-a specializat în prepararea unor chifle calde cu coajă crocantă. mi le trimite zilnic calde .
  • o asistentă mi-a adus azi biscuiți cu anason presărați cu zahăr., homemade după rețetă proprie. M-am emoționat ... pentru că na, știți voi, la noi e invers, pacienții au grijă de biscuiții asistentelor. corect? M-am dus să-i mulțumesc și după ce ne-am pupat noi acolo (la italieni sunt  frecvente îmbrățișările și pupăturile) a vrut să-mi dea și un ceai cald.....că biscuiții sunt din ăia tari pentru ceai. Am refuzat!!! eh.... ce-i mult e mult, gata.
  • zilele trecute, că tot vorbeam de pupături, un alt asistent, bărbat de data asta, m-a pupat și el așa fără prea multe ceremonii. Pe frunte pe frunte.... în scop terapeutic.
  • cele 7 zile se sfârșesc joi, după calculele lor. dacă până atunci nu mă mai pupă nimeni cred că pot să plec..
  • am trecut la turgheniev....să vezi acolo cât se pupă rușii!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii