mercoledì 23 marzo 2011

IAR S-AU SUCIT

Eu le-am zis că nu portul e hiba.
Așa m-am gândit eu, că am avut febră și înainte de a-l folosi.
Astăzi, după ce m-au lăsat nemâncată până la prânz, s-au sucit iar...și mă mai lasă 5 zile așa cum sunt dar cu o nouă terapie.
Eu nu mai zic nimic, știu doar că până luni sunt aici.

Mama însă, singură singurică, se descurcă mai bine decât credeam, deja a descoperit cea mai frumoasă parte a cartierului nostru mare, lacul cu bărcuțele, cu antrenamentele la canoe, catedrala, toate supermarket-urile posibile, zilele și locurile de mercatino, metroul și chiar și spitalul lui Steve.
Mâine o trimit în viale Europa.....măcar ea să se plimbe.

Cu cateva posturi in urmă scriam de cartea lui Joyce dar nu i-am dat numele...am corectat între timp și adaug titlul și aici "Portret al artistului de tânăr".
Mai am puțin, dar merge greu.... religie și școală și seminariști și iad, păcate, vocația de preot și...... pfiiiu, mai am puțin. Parcă am avut temă de casă:)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii