martedì 22 marzo 2011

ECOCARDIO NEGATIVA

Nu s-a schimbat nimic nici cu portul închis. Parcă n-am mai avut frisoane dar febra mi-a scăzut foarte puțin.
Asta însă nu-nseamnă că acolo e hiba.
Naaaaa....nu așa se face.
Și nici faptul că cele trei hemoculturi n-au relevat nimic. Nu, nici asta nu-i suficient.
Și nici cele două TAC.
Nu, nu și nu....înainte se exclud toate posibilitățile de infecție și dacă totul e ok atunci prin eliminare, ca-n romanele polițiste, vivovatul rămâne portul.
?Nu mi se pare foarte "avangardist".

Și ca să se elimine tot, tot, tot, ieri odată cu echinocțiul am făcut și eco-cerdiograma.
Cred că nu e o analiza foarte plăcută, mie au încercat să mi-o facă "pe viu" dar au renunțat repede și m-au sedat.
Cred că e o soluție mai simplă și pentru ei, cei care-o fac.
Eu am dormit, deși eram convinsă că sunt trează, și în 15 min. a fost totul gata.
Sonda introdusă prin gură, în esofag și coborâtă până la înălțimea inimii care vine "văzută" transversal .
Nu știu dacă am înțeles eu bine tot procedeul pentru că înainte de-a mă duce mi-era prea frică, iar după, când am văzut că și asta e negativă, eram prea bucuroasă.
Așa că nu m-am prea concentrat.
Dar, a fost o altă experiență nouă. Complet nedorită.

Așadar...azi....după toate cele povestite.... presupun că-mi vor scoate portul.
Nu pentru că există vreun indiciu sigur că el dă febră, ci pentru că toate celelalte sunt negative.

Între timp, mi-au schimbat doi fluturași în două zile.... venele mele nu mai suportă niciun ac.... dar asta o știam deja de anul trecut de când am avut alte două tipuri de  catetere externe.
Of..... și venele se refac în ani de zile!! :(

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii