giovedì 24 marzo 2011

M-am sucit și eu, nu mai plâng

Deci iar iar au ]nceput cu antibioticele...pentru că infectivologul a vazut nush ce germeni care știe el sigur că trebuie omorâți cu merrem. E un antibiotic, pe deasupra și foarte scump și foarte toxic.
Și deci iar m-au împodobit.
Mi-au adus copacul și mi-au agățat în el faimoasa pompă pentru merrem și o altă cutie cu un alt antibiotic non stop..... Eh, odată când luam eu antibiotice (o dată la 5 ani), astea erau niște capsule colorate și gata.

Acuma e teroare, sunt legată zi și noapte de copacul ăsta pe care-l trag după mine ori de câte ori vreau să fac doi pași.
Aseară, după toate alea, au vrut să-mi pună și al treilea antibiotic, ăla vechi, toate trei deodată.
Eh...dacă credeți că iar am dat-o pe plâns vă spun că totul are o limită....
Am chemat medicul de gardă. I-am explicat cum stă treaba. A zis da-da, dar el nu e autorizat să-mi schimbe terapia.
asistentul trebuia sa-și facă datoria și deci mi-a pus perfuzia.
Ok, ei nu sunt autorizați, dar eu?? Eu sunt? Și am hotărât că da, eu sunt cea mai autorizată. Și mi-am deșurubat perfuzia aia și-am lăsat-o acolo atârnată în semn de protest.
De dimineață l-am așteptat pe medic și i-am zis și lui vreo două.
Am prins-o și pe stagiara care mi-a făcut prima dată demisia, atunci când nu reușeam să mă țin pe picioare și i-am pus și ei câteva întrebări răstite. Mi-a răspuns ceva de cazuri și protocol dar cu voce joasă și cu capul în pământ.
Am terminat cu marele profesor care  m-a invitat să mai am răbdare 72h. Am stat atâta, să mai stau 3 zile.
Și săptămâna viitoare ești acasă, a zis în concluzie.
Săptămâna viitoare eu oricum semnez și plec, cu sau fără febră, i-am răspuns.
N-a fost mulțumit. Foarte bine, nici eu nu sunt!
Oh....și m-am mai răcorit....vorba vine, acum o oră aveam 37,6.

Steve scoate fum pe nări de când m-au internat că scoateți-i quel caxxo di port, că o bombardăm cu antibiotice de o lună ca să salvăm un amărât de port care probabil nu-i mai trebuie la nimic. Acțiunea secolului, salvarea unui port del caxxo .
Vrei să vezi că iar are dreptate??

Mi-am făcut o cultură în ce privește starurile și tot ce mai scrie prin reviste de nu se poate vorbi cu mine :) Știu tot tot tot...rețete, diete, cosmetice, trădări și coarne, copiii lu' Brangelina i-aș recunoaște pe stradă, și despre cum să vă-ntindeți fondul de ten, rujurile, fardurile și alte de-astea aș putea da sfaturi cu o oarecare competență.

Catehismul lui Joyce mă face să cred că Dzeu a fost una din cele mai mari invenții ale lumii.

Din când în când, mai deschid chiar și geamul!! Și-mi aduc aminte cu nostalgie ce efect are aerul curat.

În materie de medicină cred că aș face o frumoasă figură ca asistent-stagiar.
N-veți idee câte știu! (numai la chirurgie evident)

Și cam atât de la Roma...dau legătura în țară.
Ce mai faceți oameni buni, cum vă mai merge că eu mă gândesc la voi să știți!!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii