mercoledì 2 marzo 2011

Duminica (a șaptea zi)

Meeerg! De două zile merg fără efort. Fac niste plimbări pe hooool!
Azi m-a văzut și prof. Pare ok.
Continuă să mă panseze de două ori pe zi…dar e bine
 Iau încă antidolorifice de două ori pe zi dar e bine .
Vineri mi-au scos drenajul… m-au luat prin surprindere și n-am avut timp să mă sperii.
N-a fost chiar așa dureros dar nmai pentru ca mi-aduc aminte ca eu odată am avut vreo 7 tuburi care-mi ieșeau din abdomen, la donna bionica mă numeau.... atunci chiar că a fost teroare !!

Și colega mea de cameră e bine.
Azi a făcut câțiva pași singură, pe urmă s-a așezat pe un scaun lângă chiuvetă și tot treb ăluia ceva acolo cu un tub care mie-mi părea pastă de dinți…dar ea e complet știrbă!!
Era ! pentru că peste câteva minute cu dantura ei cea sclipitoare îmi spunea : mangia qualcosa, dai mangia!
ȘI mă pârăște și lui Steve, să știți,  știe tot ce mănânc ! J E tare simpatică.
Mă bucur că sunt cu ea, e ca un copil !
Nan la fizio, Ko…acum să te ții frate, când va trebui să ia toată cartea aia de la capăt.
Pfff…am citit și eu din ea, pare o limbă străină!
Dar el nu e speriat, știe cum merge treaba….sunt și facultăți la care înveți puțin și-ți iei examenele mai ușor dar na, ..el a vrut-o pe asta ! Unde înveți sute și sute de pagini și când e cel mai bine ești în laborator ca să studiezi oi moarte. A vrut bicicletă acuma pedalează! (zice un proverb italian)

(Asta am scris-o duminică, după o săptămână..... de luni lucrurile aveau să se schimbe puîin, dar nu în favoarea mea... acum însă sunt mai bine...revin cu detalii)


Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii