giovedì 17 febbraio 2011

Joi, a patra zi după operație

M-am comparat cu băbuța de cca 80 de ani, din patul alăturat (m-au mutat), și am constatat câteva diferențe și asemănări importante:
- ea are aceeași formă de cancer ca și mine dar muuuult mai ușoară.
- operația ei a durat 3h, a mea 5 dar pe ea au dus-o o noapte la reanimare.
- când vom pleca de-aici eu voi fi cu lipsuri și sechele, ea nu.
- a doua zi după operație eu m-am ridicat și am stat chiar ușor vreo câteva minute în piciore, ea nu.
- astăzi mi-am desfăcut dpuă perfuzii și m-am dus singură să mă spăl pe dinți, ba am făcut și o plimbare de vreo 300 de pași prin cameră, ea stă tot în pat și tot pe spate de patru zile și asta nu e bine...(de fapt azi a și vomitat).
- ea e îmbrăcată cu o frumoasă cămășuță transparentă verde și eu la fel, dar eu am în schimb și o pereche de ciorapi din ăia cu lipici . Albi. din ăia pentru varice, mi i-au pus înainte de operație ca să nu fac nu știu ce...  Sunt super sexy  !
- pe ea o hidratează cu sticluțe de 1l, pe mine cu săculeți de 2l.
- ea are două ace în mâna dreaptă, eu în stânga. tot două. unul e pentru anti-dolorific, care antidolorific e o chestie foarte ingenioasă: un fel de borcănel mic de plastic care are înăuntru un balonaș plin cu o soluție lichidă. Printr-un sistem simplu îmi intră în venă 2ml/h de soluție și încet încet balonașul se dezumflă. Îl am deja de luni și pare că astăzi se termină, dar nici dureri prea mari nu mai am
- fata băbuței umblă mereu cu o fustă mini crăpată la spate și de câte ori se apleacă, eh....poartă slipi albi. Nan n-o să poarte niciodată fustă mini!
- nu prea vede și nici nu prea aude bine, dar eu văd și chiar aud mai bine decât ea.
- ea face pipi cu padellina eu am cateter.
- pe ea au operat-o de cancer la 80 de ani, eu anul trecut, la 42, aveam deja lungi sedințe și confesiuni cu Tatăl nostru.

Concluziacare-mi vine în minte după toate astea, e că ea e mai sănătoasă, dar are 80 de ani. Și dacă ea a venit să se opereze la 80 de ani, atunci eu de ce să nu sper măcar căt speră ea?

Operația a decurs bine, pare reușită, mă simt destul de bine, dar peste vreo săptămână vom ști dacă e totul-totul  în regulă.
Ar trebui să fiu bucuroasă, și suuunt, chiar sunt, nu pot țopăi dar am alte manifestații (vorbesc întruna cu toată lumea, deja toți mă știu după nume! ) totul a fost mult mai simplu și mai suportabil decât la celelalte 6 intervenții  precedente.

Asta trebuia să fie deci prima și unica mea intervenție chirurgicală. Asta ! și nu toate celelate......grrrrrrrrrr!
Fanc***o  a tutta la sfortuna di mmmmm....!!!


Mulțumesc tuturor celor care mi-ați scris, a funcționat sincronizarea să știți și m-am simțit mai puternică știind că uneori vă mai gândiți și la mine. Grazieee! di cuore :-)

2 commenti:

  1. CE bineeeeeeeeee! Bravo!! Si de acum va fi la fel de bine. Ba nu, muuuuuult mai bine! Esti cea mai tare! Bunica mea spera sa se marite la 76 de ani! Niciodata nu esti suficent de batran ca sa iti doresti ceva , sa speri si sa ai dorinte de implinit!

    RispondiElimina
  2. daca se marita eu vin la nunta sa stii!
    Nici nu stiii ce bine mi-au facut mesajele tale :) Multumesc si sa fii iubit

    RispondiElimina

Comentarii