lunedì 7 febbraio 2011

Ieri am citit de pe blogul unei sportive de performanță (ciclism) care avea o formă rară de cancer.
Începea așa blogul ei:
 Chiar dacă ai făcut mereu sport în aer liber
 Chiar dacă n-ai fumat niciodată
 Chiar dacă ai mâncat întotdeauna sănătos
 Chiar dacă ai doar 31 de ani
 Poți să faci cancer...

Eeeeii da...bine că în Ro. proliferează magazinele "naturiste" bio și eco și ceaiurile și pâinea integrală și nu știu mai ce. ...  că tot vorbeam zilele trecute de tratamente alternative.
Bine că un kg de roșii bio costa 4 euro și oricum sunt deja moi de când stau la prețul ăla în frigider și oricum aș vrea să știu eu ce poate să-nsemne bio ca să crească roșiile iarna.
Probabil nu sunt modificate genetic dar pesticide și ingrăsăminte chimice oricum au și soarele oricum nu-l văd. Dar sunt bio și deci costă.
La supermarketul din colț de o lună se tot vând căpșuni și zmeura!
Iar perele alea puse una câte una în ciorăpel din ăla de plasă s-au săturat și ele de când mă tot văd că trec pe lângă ele și nu le cumpăr dar sunt la fel de frumoase și de rumene  în obraji.

În alternativă ce-am putea mânca? Cipsuri și bere, bere multă că spală rinichii.

Case la Roma nu cred că vreți să vă cumpărați deci n-are rost să vă spun ce-am făcut zilele astea.
Informativ, un apartament de 60mp întrun cartier bun dar deloc central costa cam 300 de mii de euroi!
Bine...acuma știți unde să investiți.
Pentru că e o investișie sigură, nu știu ce-ar trebui să se-ntâmple ca să scadă vreodată prețurile aici.
În funcție de zona, prețul pe metru pătrat variază de la 2.000 la 25.000 de euroi . Ultimul e chiar în centru în piazza di Spagna....dar toți banii ăiaaaaa...pfff....doar ca să stai în plin centru...

2 commenti:

  1. 25.000 de euro dar cum ar zice gelu ... Cine mai e ca tine ?

    Cand te trezesti de dimineata duminica te duci la slujba la trinita ... si cand vrei o inghetata bagi una la MC . Cine mai e ca tine ?

    RispondiElimina
  2. La MC, da... daca-l gasesti repede...ca daca nu platesti 6 virgula 50 de eurini pentru un panino din ala gen aeroport.
    Stiu io ca...mi-era foame saptamana trecuta in zona aia.... n-o sa se mai intample...imi pun pachet de-acasa !

    RispondiElimina

Comentarii