venerdì 11 febbraio 2011

First day

S-au răzgândit și m-au unat azi-dimineată că ar fi mai bine ă mă internez azi.
Și iată-mă aici...;( ..etajul 4 chirurgie oncologică...că deja numeleeee...nu e super.
Mi-am pus la repezeală niște pijamale în valiză și acum deja mi-au adus cina... la spital se mănâncă devreme, pe la 18.
Mi-au dat camera nr. 3...și asta nu e bine deloc.
Și sunt singură în cameră...nici ata nu e bine.
Am toate comoditățile unui Spa de 4 stele cu servire în cameră...și nici asta nu e bine.
E cald... asta e ok... mâncarea pare bună...
Mi-au luat deja sânge și mi-au făcut EKG...
Deja am uitat cât de nașpa a fot în urmă cu câteva luni...dar mi-e destul de frică... ok aamândouă.
Mă gândesc totuși s-o chem pe mama.... mă simt cam singură...și rău cu rău...mâine mă decid.
Și mi-am uitat și priza pentru calc...deci închid.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii