giovedì 6 gennaio 2011

O zi de miercuri

E a cincea zi consecutivă de când citesc cu ochelari.
Am mai avut vreo două tentative dar după ce se odihnea ochiul puteam să renunț la ei. De data asta pare o știre oficială. O scriu și pe asta la pagina 43.Undeva la mijloc. +1,25 !

Apartamentul în care locuiesc e un decomandat de două camere destul de spațioase. Sufrageria e chiar pe colț și la stradă. Nu prea intram acolo decât seara la TV. Destul de rar.
Ieri m-am dus să văd un apartament mai mic. Practic fară sufragerie. De fapt era o cameră mare chiar la intrare (ținea loc și de bucătărie) cu baie și dormitor separate. Costa 700 de euri pe lună. Nu mi-a plăcut. Rămân aici.

Azi-dimineață Nan s-a trezit cu noaptea-n cap să învețe că imediat încep examenele...pe la vreo 11! (s-a trezit). Imediat ce s-a dat jos din pat a dat drumul la calc. Cât s-a spălat el pe dinți calcul era gata. S-a dus fuga, s-a așezat , a butonat ceva și dăi: 2h de baschet. Meci. (meciurile alea de se joacă noaptea și ei, pasionații de baschet, le văd pe nușce canal dimineața) Ok... meci și pe urmă  și comentarii că na... tre' să vezi ce s-a scris despre Kobe pe Lakers Ground și pe NBA.com.
Eu mâncasem demult așa că el a îmbucat la repezeală o felie de cozonac și un pahar cu lapte. Biiine.
Eu, ca să nu deranjez m-am băgat discret la o partidă de Spider.
Se termină meciul și trece omul la fiziologia animalelor domestice. În bucătărie pe masă.
Și începe hâââârș hâââââââââârș hâârș... subliniază cu markerul. (dă și din gură, deci citește)
Lasă markerul, își drege vocea și iar citește, șșșșș-șșșș... după care zice tare : DECI !
Și-ncepe șușușu-șușu-șușu.... zice cu voce joasă ceva... se aude doar anemia, eritrocitele, urina devine roșie când, transfuzia sângelui la purcei.... și tot așa. Eu căleam carne de pui, ardei galben, ulei... șșș și în tigăile mele. Am adăugat orez, șofran, paprikă și mai târziu apă, fructe de mare, mazăre, roșii. Am asortat bine culorile, am potrivit aromele, s-a simțit mirosul de ardei copt și de șofran portocaliu din tigaia de teflon și-a ieșit o paella destul de gustoasă.
(Asta pe fond de hâââârș - șșșșșșșș - DECI -șușușușu - anemia la purcei..)
Când Steve e la serviciu gătesc orez și usturoi.(nu prea-i plac....pffff, mare defect!! ziceți și voi..păi ce viată-i aia fără usturoi!? )

Am mâncat târziu, pe la vreo 15, pe la vreo 17 Nan a mai dat o tură pe net.
Afară picura... pe la ora asta el,de obicei, se pregătește de jogging...
Acuma na... nu-i chiar așa de frig ca la Bv, dar ieri pe la 18 când m-am dus la magazin, câteva blocuri mai încolo, aveam pe mine un pantalon de trening și hanoracul meu ăla roșu gros. Mi-am luat și haina neagră, aia cu pene și nu mi-a fost deloc cald. Ba după câțiva pași m-am pipăit să văd dacă n-am ieșit cu pantalonii de pijama,că așa mă simțeam.
Deci cum e? Cald? E de fugiit 40 min. ? Chiar dacă ajuns în casă e atât de transpirat că nici nu vede bine? Și mai iese o data în balcon. Acolo se descalță, cred că știu de ce.
Bine, nu știu dacă s-a înțeles...vroiam doar să spun că eu, eu și nu altcineva , sunt puțin răcită, ieri am luat o aspirina cu vit. C și azi alta. Dar tot sunt răgușită. EU !
Despre examene nu vreau să spun nimic.... sper să se facă doctor de purcei de lapte! Ăia se nasc ca să fie sacrificați, nu mai contează ce boli au.

Eu în afară de răgușeală trebuie să fiu foarte sănătoasă... azi mi-a luat sânge și analizele arată ca înainte de radioterapie. Deci e ok!
Mai am eu usturimi, mâncărimi, disconfort, dureri ușoare, furnicături ...dar e totul suportabil.
Știu că vreți să va spun unde le am dar nu vă spun.... ehm... ...eh, lasă nu vă mai gândiți...
Am luat doar de două ori un antidolorific. În rest creme și gel de aloe.

Mă duc la culcare că mâine iar se-nvață pe brânci aici și tre' să umblu pe vîrfuri.
Am 54 kg, părul mai scurt și mai castaniu... în rest cam la fel. Să nu uit de poze, am promis.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii