mercoledì 19 gennaio 2011

No problem

Și uite-așa a trecut și ziua de azi și veștile au fost bune și totul reintră în normal.
Încă de anul trecut Nan trebuia să facă analiza asta dar fidel caracterului său  "dacă lumea-ntreagă o să se dărâme lângă mine o să mă dau cu scaunul puțin mai la dreapta" a amânat-o pâna acum...un an de întârziere ce mai contează..
Rezultatul a fost pozitiv: nu sunt probleme și nici motive de îngrijorare pentru următorii ani. (unde-i emoticonul ăla de-și șterge sudoare de pe frunte?!)

Eu am stat cu sufletul la gură până acum așa că mă duc să mă liniștesc cu un ceai. O linguriță de miere și o felie pisată de lămâie o să-i dea o culore frumoasă de cognac și aroma minunată a băuturilor calde, în pat cu o carte bună. (am și motiv pentru că încă mai tușesc ooofff)
Cartea tocmai o termin (Buddenbrook de T. MAnn) dar zilele astea ies să-mi caut altele și vi le povestesc.
La bună vedere.... (sunt tare fericită, se vede ???!!)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii