mercoledì 26 gennaio 2011

Făina de castane

 0 grade la roma. E frig, nu pare, chiar e!

La prânz am fiert o conopidă și ca să schimb mirosul care s-a răspândit în toată casa, după amiază am făcut castagnaccio.
M-am pregătit ca pentru o prăjitură, am scos făina, ouă, lapte…și pe urmă am citit rețeta.
Oh…il castagnaccio se face daor cu ingredientele pe care le-a cumpărat Steve: făină de castane, pinoli și stafide. Punct.
Se amestecă toate cu apă și se bagă la cuptor.
Ehm… el a fost super-încântat…pe mine nu prea m-a cucerit.
Ar fi trebuit să mă aștept la mai puțin.
Dacă vreți, faceți-o pe rețeta asta dar gândiți-vă la mămăligă.

Cartea lui Kerouac incă o mai citesc dar nu mai am multă răbdare, la pag. 70 încă nu s-a întâmplat nimic, nimeni nu e bolnav, mort, îndrăgostit fără speranțe, depresiv, sinucigaș…nimeni nimic.
 Tot vorbește el acolo de familia aia americană cu 8 copii…și mă-nervează că tot la două fraze e unu’ care zice ”bătrâne’..americanii ăștia vorbesc așa prin multe cărți, bătrânul meu si dacă vorbesc doi copii.
(Am schimbat numele scriitorului si-am mai corectat niste greseli prin posturile mai vechi pentru ca eu chiar scriu aici de parca ar fi jurnalul meu, văd greșeala dar zic lasă că le corectez pe toate la sfârșit.
Iar la sfârșit uit, evident)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii