lunedì 10 gennaio 2011

Mă paște o răceală

Am fost la cumpărături sâmbătă, dar eram cam indeciși, am intrat în vreo două magazine după care ni s-a făcut foame și ne-am dus la OldWildWest. Muzică country, mâncăruri din alea fast americane și cam atât...sau poate că nu eram eu în ziua mea cea mai bună.
Și acum mă mai doare gâtul și nu prea am chef de nimic. O fi vreo răceală deși aici sunt temperaturi de primăvară.
Nan profită și cred că a ajuns la a patra tură de cartier (a ieșit de vreo 50min)

DUminică iar au fost la vânat iar astăzi am făcut 6 păsări din alea la prânz. Cu mămăligă. NU-s rele, au gust de ficat dar sunt tare mici nu sunt de mâncat când ți-e foame.

Am sunat-o pe doctoriță săvăd când să merg la un control și a zis s-o sun din nou luni, pe 28 m-au programat la prima tomografie și pe 5 feb la RM.
Parcă aș fi la serviciu, zilnic am ceva de făcut.

Mai am multe de scris dar o las pe altădată, în afară de durerea de gât la deglutire, mi-e și somn și n-am nici poftă de mâncare. Super.
NU m-am mai uitat la TV de anul trecut, habar n-am ce se mai întâmplă în lume, ce mai e cu criza, cu iarna, cu clasa politică, cu serviciurile voastre, cu prețurile (aici cresc, în octombrie am cumpărat 600g carne tocată  măcinată pe loc și am plătit 5 euro, astăzi la aceeași cantitate am plătit 6) ...
În schimb știu alte lucruri...mult mai importante, azi Lakers a spulberat NY Nix cu 96 la 82 (sau pe-aproape)...am văzut meciul în timp ce pregăteam păsările alea. Și mai știu și ce rol are sistemul imunitar și ce selectează el deja de la nivel embrionar...eh, de ceva trebuie să mă bucur !

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii