domenica 19 dicembre 2010

lg 505

Of, nu mai sunt chiar așa de entuziasmată de noul meu telefon :˝-( Nu nu !
E fain, mă pot juca și sudoku în timp ce aștept la radio unde nu funcționează nici un aparat electronic, are 3G adică pot folosi rețeaua DiGi (dacă vedeți un număr cu mulți de 13 să știți că eu vă sun ) are touchscreen, fotocamera cu ochi de sticlă și cu 5miișimii de pixeli, are chair și GPS dar încă nu mi-a trebuit. Are și wi-fi dar trebuie să ma duc la McD...ce mai! e super-mega-șef.
Dar . Are bateria slabaaaaa... îl încarc la 2-3 zile și asta nu mai e fain ...telul meu cel vechi îl încarc doar când îmi aduc aminte și am curaj să ies cu el și dacă văd că mai are doar o liniuță acolo la baterie...ăsta nuuu, din cele trei liniuțe care înseamnă full, lipsa uneia e semn că peste o oră e ko. Of...și ce mult îmi plăcea !
Să nu vi-l cumpărați, uite-așa îi fac io o publicitate negativă de să-i meargă vestea.
E vorba de GT505 de la LG.

Și în seara asta fac risotto ai carciofi și carciofi fritti unde carciofi înseamnă anghinare...am curățat o oră la ea ca să mai uit de sarmale.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii