martedì 14 dicembre 2010

în mașină e mai ușor

De consemnat:
  •   Ieri Steve m-a dus la radio. Noaptea a dormit aici "că dacă se-ntâmplă ceva", s-a trezit la 7 a facut cafea și ceai, s-a dus acasă pentru duș, schimburi și mâncare la câine și la 10 era înapoi ca să mă ducă la radio. când m-a lăsat în fața porțiila 17 era obosit mort și-l durea și capul. Și astăzi m-a dus tot el și mâine tot el. E anxios și nu suportă să fie criticat dar... pot să zic ceva? ...(câteodata zic..)            (morala: dacă puteți ajuta pe cineva faceți-o. Fără să vă gândiți dacă e prieten sau rudă sau dacă el ar face sau nu același lucru pentru voi. E mai bine să fii în rolul celui care ajută decât a celui care are       nevoie de ajutor.  Așa vad eu că stau lucrurile pe lumea asta.)          
  • Astăzi când ne-am întors autostrada era aglomerată. Tot traficul a fost dat peste cap la Roma. Motivul: 50 de adolescențiau luat "atitudine" (adică au incediat câteva mașini pe strada, și s-au dat umpik la polițiști...teribilism de copii proști) cu ocazia votului de încredere pe care Berlusconi l-a obținut oricum. Din nou! Oamenii ăia cred că mai au încă rate de plătit la mașinile alea dar Berlu a ieșit liniștit de la Montecitorio și s-a dus la Quirinale să-i zică ceva lui Giorgio.
  • Așteptând în mașină am văzut două chestii interesante. Niște păsări (eu nici nu le-aș fi vazut) treceau în zbor pe deasupra mașinilor și Steve a zis : Palombelli! (așa se numesc) nu le-am mai vazut de câțiva ani. Zboară așa de jos doar când la Roma e foarte frig. Așa e, azi chiar că a fost frig. Dar frig nu glumă! 2 grade
  • A doua chestie sunt tot niște păsări : storni (GRAURI) Dădeau un spectacol senzațional deasupra la EUR. Toată ziua stau pe câmp să caute mâncare iar seara când se-ntorc în oraș la culcare, zboară cu miile uite-așa:
  •                 http://www.youtube.com/watch?v=KLJWu6RVCCA 
          (le-am vazut cu Nan și în plin centru în piața Cavour, se blocase trotuarul, toți ne opriserăm să 
             ne uităm la păsărelele astea. Incredibile!)

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii