sabato 11 dicembre 2010

efecte mai puțin plăcute

Prea mă simțeam norocoasă.
Trei săptămâni de radio fără efecte neplăcute!
Și în cazul bolnavilor obișnuiți apar probleme intestinale de toate felurile, iar eu nu sunt chiar un bolnav obișnuit. Deloc.
Ieri de la vreo 17 am început să am crampe. În loc să mă duc de 10 ori pe zi la baie cum mă avertizaseră, la mine a fost invers. A treia zi de pauză. Intestin blocat și pericol de ocluzie.
 Îl sun pe Steve că nu mai aveam ulei de vazelină (n-are niciun gust și nicio culoare dar e mai eficeint decat laxativele pe bază de zahăr, osmotice care atrag apa )
Vine și mi-l aduce dar aveam deja crampe dese și dureroase.
Două linguri, un paracetamol pentru dureri dar.... nimic.
Deja vedeam cum se apropie spitalul. Steve decide să doarmă aici în noaptea asta.

Normal că spre seară o dau pe plâns și pe imaginație horror printre ceaiuri de mușețel, linguri de supă și controlul abdomenului meu din 5 in 5 minute. Normal că nu vreau să văd pe nimeni și nici să aud, și că ce viață de mexda e asta și normal că și Steve e preoccupat și pune aceleași înterbări de o sută de mii de ori.

Dar către miezul nopții parcă mi-au adormit un pic durerile și Steve se pune serios pe dormit, Foarte bine măcar unul dintre noi va fi odihnit mâine. Mai adorm din când în când dar practic nu dorm. Am puțină febră și mi-e frig...
La 5 Steve se trezește, eu mă fac că dorm iar el se duce în bucătărie.
Pe la 7 vine deja îmbrăcat că el merge în spital să-mi aducă un medicament și nustiu mai ce.Ok.
Între timp se răzgândește,iar se dezbracă și-mi face un ceai,iar ulei, iar pune aceleasi intrebări, iar control, iar masaj, iar nimic.
Spune și vreo două bancuri (bărbații cred în terapia asta) , nu-mi vine dar râd.

Pe la 8 simt iar tot felul de sunete și de mișcări intestinale. (Eeee... da... despre asta e vorba, nu știu cum să scriu pentru că nu e chiar un subiect poetic dar....asta e.)
Iar mă duc  la baie...și?!.... miracol....efectul bancurilor, al uleiul, ceaiului, somnului, naturii sau nu mai știu cui dar... funcționeaza si-i mulțumesc!! Intestinul meu funcționeaaaază!!
 Mi-e si milă de el, sărăcuțul, s-a chinuit toată noaptea, îl iradiază și il bombardează de trei sătămâni....vă dați seama ce organism minunat avem??

Părea rezolvată treaba dar cred că m-am rugat prea cu spor sau s-au rugat prea mulți și am primit în consecință.....
In concluzie acum sunt în pat cu ceai de mentă și pâine prăjită. Înțelegeți ce vreau să spun !?
Am luat iar picături din alea de fermenți și am mâncat puțină supă.
OK! Acum sunt un bolnav obișnuit, am enterită. Asta se așteaptă de la radio. Asta se așteaptă de la mine !Super!

Dar mâine e duminică, mai am o zi de odihnă...poate se mai liniștește situația.

Mesaj pentru căprioare: cerceii de care vă spuneam ieri? i-am cumpărat ! sunt super super! nu sunt marca aia (deci m-au costat de vreo 6 ori mai puțin!!) dar sunt identici.   Știți verighetele xDamianix ? Practic tot verighete sunt, ce pot avea în plus?? dar costa o avere pentru că scrie numele lui pe ele. La vedere !! Chestie de gust....

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii