venerdì 3 dicembre 2010

cartela și diacriticele

Plouă de rupe afară tocmai când mă pregăteam să vă spun ce zi frumoasă de toamnă a fost astăzi.
Speram să am timp să intru la niște magazine să-mi cumpăr un telefon.
Săptămâna trecută mi-am cumpărat o cartelă DiGi care ar trebui să funcționeze perfect și la tarife mici intre Ro și It. Am sunat la callcenterul lor de câteva ori pentru lămuriri și până la urmă am descoperit că am nevoie de un telefon 3G.
M-am informat puțin și mi-a plăcut unul de la Nk, x6, bine-am făcut că nu l-am comandat on-line.
In magazin nu mi-a mai plăcut...era greu, incomod, gros...ce mai, nu mi-a plăcut.
Am pus ochii pe altul și dacă mîine nu plouă mă duc să-l caut și să vad daca funcționează cartela.

Da-ți-mi de știre dacă se citesc diacriticele vă rog.
Mă chinui să scriu intr-o românească decentă dar dacă în loc de ș. ț, â, ă voi aveți pătrățele și inimioare mai bine revin la forma simplă.

2 commenti:

  1. Angi, nu prea ma pricep eu...dar stiu ca aici mai pot afla cate ceva despre tine, asa ca voi intra ori de cate ori prind momentul...scrie-ne despre tine, spune tot ce simti...simte-ne aproape...chiar suntem...te receptionez perfect scrisul tau e precum gandul tau si te aud vorbind uneori printre randuri...
    e sambata seara...Brasovul s-a imbracat intr-o haina alba de zapada...aproape ne-a ingropat ninsoarea asta...luni vreau sa merg in Piata Sfatului la inaltarea bradului...as fi preferat atunci sa ninga, printre colinde...mi-e dor...sa-mi fie dor...iar...te voi astepta sa mergem la un vin, n-am uitat...si nici nu merg fara tine...sa nu uiti asta...plec dar voi reveni...lasa lumina aprinsa in prag de ganduri tarzii...Pupici multi!

    RispondiElimina
  2. tocmai mi-a trimis nan o fotografie facuta acum cateva ore... e o zapadaaaaa!
    Strasnic ar mai merge acum un vin fiert ...eh?!

    RispondiElimina

Comentarii