martedì 28 dicembre 2010

Azi l-am dus pe Nan la radioterapie. Cred că i-a plăcut... era pregătit să aștepte mult, și-a luat o carte mare și grea și tot sublinia cu un marker verde în ea. M-am uitat și eu și eram chiar interesată, scria despre compoziția sângelui, despre aciditate, pH, hematii, leucocite și alte chestii din astea folositoare.
Dar n-a durat mult că m-au chemat imediat.
În tren n-a mai subliniat că era mai interesant peisajul. (lângă noi stăteau două negruțe care tot spărgeau la baloane de gumă și mai aveam și perdea la geamul nostru, albă, foarte frumoasă)

Pe stradă, aproape de stația lui 170 am văzut un nene căzut pe trotuar. Nu știam ce-i cu el dar când ne-am apropiat mai binene-am dumirit, sforăia româneste!

N-a fost foarte frig azi, acum sunt 3 grade afară, dar eu de-abia așteptam să ajungem. Eram cam obosită.
Dar Nan nu, nu era deloc obosit. A ieșit și-a fugit lejer două ture de cartier.... ehm...cam 6km.

Mâine e penultima zi. Iuhuu!
Biletele la Wizz costa cam 25euro...dar oare la Bv va fi frig în ianuarie?

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii