lunedì 27 dicembre 2010

Radio - Ultimele 3 zile

Azi am avut ultima încărcare cu fluor la chemio .Ultima. Joi mă mai duc doar ca să-mi scoată acul, cutia și gata.
La radio deasemenea. Joi e ultima ședință!
Cum mă simt? Mă simt obosită și mi-e somn. Și mi-au dat tot felul de geluri și creme pentru iritațiile locale.
Nu știu dacă ajută dar le voi folosi, am și aloe pe balcon, gelul de aloe e cel mai puternic în caz de arsuri și răni.
Cumva cumva o să treacă, e suportabil dar e deranjant.
Chiar și după ce termin cu iradiațiile, efectele rămân o perioadă...ca la arsuri.
Dar sunt oricum mulțumită, mă așteptam la mult mai rău.

Crăciunul a trecut liniștit pentru toți, eu am fost fericită că era și Nan aici, Nan a fost fericit că a văzut meciul, Steve a fost fericit că n-a avut mulți clienți.

Nu prea am chef de scris,  sper ca de joi să fiu mai vioaie.

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii