giovedì 30 dicembre 2010

Azi e ultima

Ultima radio, ultima chemio.
Ieri am vorbit cu doctorița. Efectele acute vor mai dura încă două săptămâni....restul efectelor pot apărea oricând dar în general cine trece cu bine prima perioadă e avantajat.
Peste vreo 10 zile ne întâlnim să vedem cum mai merge treaba.
Peste de vreo 4 săptămâni când se mai dez-inflamează locul se face o TAC de control.
Peste 6 săptămâni mă operează.
Întâlnirea dintre chirurgi, oncologi și radiologi a fost ieri și de mine s-a discutat.... nu mă bucur... nu va fi o operație simplă. Deloc. Nici pentru mine nici pentru ei.
O mare doză din succesul întregii operațiuni e norocul. Mi-a confirmat-o și doctorița.....mda, bine !
Va trebui să vă sincronizați pe frecvența mea, cât mai mulți..... chiar și cititorul meu din Croația....de data asta trebuie să meargă bine !

Mâine se termină și anul, n-am avut timp să mă gândesc la nimic ...dar un bilanț așa în gând în timp ce mă uitam pe fereastră tot l-am făcut.
E adevărat, a început prost anul ăsta, și a continuat din ce în ce mai prost..era mai mai să se rupă la un moment dat....dar și-a revenit, a tușit puțin, și-a dres vocea, s-a scuturat de praf, și-a aranjat papionul și acum spre final și-a pus și joben. A făcut câteva mici magii...așa cum ar fi trebuit să facă de la-nceput...dar e bine și-așa....nu mă plâng...se putea mai rău, mult mai rău.

Și .... așadar... în ciuda a tot ce a fost.. și în ciuda faptului că probabil vom sta acasă.....în ciuda faptului că nu e zăpadă (ba e un soare călduț de primăvară) ....și că în 2011 mă vor opera și că încă mai am puțin de urcat și strada e așa cum e...și.... și...nu contează... eu mâine noapte voi ciocni!!! Și voi fi bucuroasă ! Și mă voi gândi o secundă și la voi!

Blogul ăsta până la urmă mi-a fost util.... e ca un jurnal, dar public.... mă ajută să țin minte anumite lucruri, să păstrez legătura cu câțiva prieteni și să mă descarc din când în când povestindu-vă cum merg lucrurile.

Să aveți un an nou exact așa cum vi-l doriți !

2 commenti:

  1. revin cu drag langa tine...desi esti permanent in gandul si sufletul meu...revin la linistea asta interioara pe care mereu o regasesc in preajma ta...au trecut zilele, mult prea geroase ultimele, aici,la Brasov...de-au facut pod de gheata spre ...2011...deci,draga mea, La multi ani! si mult noroc sa te-nsoteasca in fiecare clipa pe drumul tau...de celelalte urari n-am uitat, doar ca le voi directiona spre tine printr-un Intermediar mult mai puternic si mai drept decat oricare altul...Ma bucur sa te regasesc aici, ma bucur sa stiu ca ai avut sarbatorile calde si cu cei dragi aproape.A inceput un nou an...de sperante, de vise...de dor...vreau ca maine sa fie 1 Martie...si sa povestim aici, sau, de ce nu, la Brasov...amintiri frumoase si dragi, sau cum or fi ele sa fie,sunt ale noastre si conteaza.Vreau sa zbor in timp spre primavara si sa te gasesc acolo, cu ghiocei in suflet,cu raze de suras pe chip...de data asta vom merge la o pizza, sa-l iei si pe Nandi ( o voi aduce si eu pe Alina) ...sunt aici, zilnic, langa tine, chiar daca in umbra, imi place sa te simt printre randuri, curajoasa si puternica. Va trece si furtuna asta, cu siguranta, sa crezi in sansa ta...sa ai incredere ...Tu ai fost mereu o invingatoare si asa ramai...Pupici multi de la Brasov!

    RispondiElimina
  2. Ai intuit bine Elena, mi-e frica. Nu mult, cat trebuie ! :)
    As vrea si eu sa ma vad deja in martie sau si mai bine prin august asa... pana atunci eu ma gandesc ca am un serviciu care nu-mi lasa timp de nimic (cam asa si e!) ...din cand in cand imi da cate-o vacanta.
    Dar o sa treaca... intrun fel sau altul o sa treaca. Si de intalnit tot o sa ne intalnim si mai mult ca si sigur o sa vorbim de lucruri frumoase, de planuri de viitor, de copii, de meserii, de design interior (!!) si de ce vom face cand vom fi batrane.
    Iti multumesc ca-mi scrii... si gandurile sunt importante dar cand unt scrise au mai multa forta.
    Asa simt eu.
    La multi ani !

    RispondiElimina

Comentarii