mercoledì 8 dicembre 2010

azi am chiulit... :˝)

Oook, deci astăzi eu nu m-am dus la radio !! Deloc deloc!
Astăzi in It. e sărbătoare. e sfanta Imaculată, eh?! și nu se lucrează, și nici radio nu se face (sper că n-o să recuperez ședința asta!)
Astăzi în It se impodobește bradul în fiecare casă și se iluminează strazile...am vazut deja ghirlandele de beculețe deja de-o săptămână puse pe ici pe colo. Frumos, foarte frumos !
Adică...eh, ar fi chiar super dacă eu n-aș veni de la Brașov..dar așaaa... păi la noi e zăpadă.
In seara de Moș Nicolae pe strada Cometei era uite-așa de mare zăpada!



Eh, acuma spuneți și voi, sărbători de iarnă fără zăpadă!?
Și mai știu ceva, știu că dacă-i scrii lui Babbo Natale alias Santa Claus de fapt te adresezi lui San Nicola (Nicolaus)...asta nu știam, pentru mine Moș Nicolae era cel cu ghetele.
A zis la "milionario" deci e corect!
 Apropo, l-am înscris pe Steve la "milionar" (ehee...dacă nu el, cine?) dar... am uitat să-i spun că l-am înscris. Și ieri l-au sunat (la distanță de 2 săptămâni) și l-au invitat la preselecție doar ca Steve a fost așa de surprins încât a refuzat !!!!
- Știi că m-au sunat azidimineată de la milionar.
- aaaah, bine , super
-cum bine? eu le-am zis că trebuie să fie vreo greșeală că eu nu m-am inscris
- nu se poate !!! ai refuzat???
- sa nu-mi zici că știi ceva despre asta... mi-a și spus femeia că e posibil să mă fii înscris altcineva și că dacă tot sunt înscris pot să particip dar eu i-am zis că nu sunt pregătit pentru așa ceva !!! eh..tre' să fii geniu pentru emisiunea aia, știu eu...
- pffff... nu-i adevărat...sunt cărți te puteai pregăti puțin, oooof ce supărata suuunt
-da? crezi că puteam să merg?
-normal că puteai!! altfel mă-nscriam pe mine că uite ce deșteaptă sunt...ooof
- ei lasă hai... că citesc cărțile alea și mă duc anul viitor, e bine așa?
Da! așa e mai bine.... anul viitor vă anunț când și unde. Și pe urmă mergem la un vin fiert !!

Între timp mă fierb ei aici, încet și sigur... două săptămâni am dus-o chiar bine, îmi făceam griji că nu simt încă efectele negative, știți că dacă nu le simți înseamnă că terapie n-are efectul dorit.... ei dar de luni, încet încet le simt pe toate..of! pe lânga escozul și caisse, de ieri mai iau vit. Btotal, fermeți lactici și îmi clătesc gura cu apă cu bicarbonat și dacă mănânc doar un biscuit. Super... și mai am doua săptămâni plus mâine și poimâine...mmm...plus cutia asta de gât! Dacă aveți câini vă rog să le cumpărați o lesă lungă lungă sau măcar telescopică, știu eu ce zic !

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii