martedì 30 novembre 2010

student life

Am uitat să vă povestesc un lucru important.
Săptămâna trecută mă sună Nan: 'Alo, ser'us, ia zi cum a fost azi la radio' 'bine, nimic de semnalat, tu ce faci?'
'nimic?cum nimic?  si efectele? ești tot asimptomatică?
A-simp-to-ma-ti-că! A zi așa, mă jur!
Oameni buni, deci... nu știu dacă mă-nțelegeți... trebuie să clarificăm niște lucruri:  drept e ca Nan stă la Buc și când eram acasă ne vedeam doar de 2-3 ori pe lună....drept e că atunci când venea acasa in weekend și eu și bunicii stăteam mai tot timpul prin bucătărie și făceam cutii și cutiuțe cu șnițele, orez, sosuri, chifteluțe, prajituri și etc.... drept e că Nan stă întrun cămin superfain ..... drept e că pentru viața lui standard (făăăără pretenții!) se cheltuie cam un salariu minim pe economie.... corecte sunt toate astea ...dar? dar !
După un an si un semestru (cca) fiul meu m-a intrebat daca sunt asimptomatică !!
 Ooooh...adică ce mai !...adică el fiul meu! nu glumesc!.. nu știu dacă vă dați seama ! e un eveniment!
Iar în seara asta mi-a zis textual: 'te anunț că de-acum incolo dacă vei mai avea nevoie de injecții subcutanat nu mai trebuie să ți le facă Steve la repezeală in mașină, de-acum sunt eu !! vineri am facut 4injecții. Pa-tru! Ok...pe prima am greșit-o puțin, mi-au spus ca pielea broaștelor e mai dură și trebuie să apăs tare (aici au greșit ei mama, n-au ținut cont de forța mea!!) eu am apăsat na... ehm și... eh, acul a ieșit pe partea cealaltă a broaștei și m-am autoînțepat ușor in deget...dar! i-am facut-o? i-am facut-o!
 următoarele 3 au fost executate corect și broasca a adormit tun! era o anestezie .
Am fost și primul din grupă, adică cel la care se uită toți...na, nu-i ușor, înțelegi așa-i?
Înțeleg Nan, cum sa nu-nțeleg... nu-ți face griji ... eu am pielea fina și m-am îngrășat considerabil, nu risc să-mi iasă acul pe partea cealaltă... de-abia aștepț să am nevoie de un set complet de injecții !!... tu să ai grijă doar să nu te-nțepi mamă, ... drăguțul de tine !!

Nessun commento:

Posta un commento

Comentarii